کد خبر 1105135
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
نانسی پلوسی نمایه

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا جمهوریخواهان این کشور را به تلاش برای تضعیف شبکه ایمنی، بهداشتی ایالات متحده متهم کرد.

به گزارش مشرق، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه از اقدامات رئیس جمهور ایالات متحده و دستورات اجرایی این کشور و حمایت  جمهوریخوهان از وی انتقاد کرد.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عصر دوشنبه به وقت تهران در توییتی در این زمینه نوشت: «جمهوریخواهان در تلاش جهت تضعیف و از بین بردن شبکه ایمنی کشور برای اکثریت آسیب پذیر آمریکا هستند.»

وی روز یکشنبه نیز از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده برای مواجهه با پیامدهای شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد و آن‌ها را خلاف قانون اساسی خواند.

بیشتر بخوانید:

ادعای ترامپ: واکسن کرونا تا انتخابات آماده می‌شود

بیکاران آمریکایی از ۵۴ میلیون نفر بیشتر شدند

نانسی پلوسی در مصاحبه با شبکه خبری «سی ان ان»  گفت، سخنان من همانند اظهارات سناتور «بن ساس» است که می‌گوید فرمان‌های اجرای ترامپ  بر خلاف قانون اساسی است. ما باید اینک نیازهای مردم آمریکا را برآورده کنیم. همانطور که مشاوران من عنوان می‌کنند، اقدامات رئیس جمهور آمریکا کاملا خلاف قانون اساسی است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا چندی قبل نیز گفت: «کشور ما در وضعیت اضطراری قرار دارد. مردم در حال رنج کشیدن هستند اما جمهوریخواهان درخواستها برای کمک را  نادیده می‌گیرند. در سراسر کشور، خانواده ها ساعتها در صف غذا برای کودکانشان می ایستند. جمهوریخواهان نیز با امتناع از کمک رسانی، عدم همدلی با مردم را نشان میدهند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس