کارخانه

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: به عقیده من کسب عنوان دهمی با مربی ایرانی در المپیک بهتر از کسب عنوان هشتمی با مربی خارجی است.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال سایپا درباره شرکت تیم‌های بدهکار در قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: هر تیم برای حضور در قرعه‌کشی 150 میلیون تومان، پرداخت می‌کند همچنین 10 درصد از کادر فنی و بازیکنان دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر والیبال ۱۴ تیمی شد

وی با اشاره به عملکرد مطلوب فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها از بازیکنان تیم ملی حمایت کرده و نیازهای آنان را برطرف می‌کنند بنابراین باید به باشگاه‌ها انگیزه داده شود. باشگاه‌ها بازوهای اجرایی فدراسیون والیبال هستند و فدراسیون باید از آنها پشتیبانی کند.

سرمربی تیم والیبال سایپا با تاکید بر اینکه مسابقات آسیایی و هیچ مسابقه‌ای زیر نظر فدراسیون والیبال جهانی برگزار نشده است، گفت: باتوجه به عدم برگزاری مسابقات متعدد، والیبال ما باید در المپیک به خوبی ظاهر شود.

کارخانه ادامه داد: امسال تنها سالی است که تیم‌ها در لیگ والیبال رقابت تنگاتنگی و جدی دارند باتوجه به هزینه باشگاه‌ها در لیگ باید به تیم قهرمان امتیازی داده شود همچنین کاپ مناسبی به آنها اهدا شود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب باشگاه ها بیان کرد: به دلیل شرایط نامطلوب در باشگاه‌ها هرسال به فکر به اتمام رسیدن مسابقات هستیم. داوران برای هر مسابقه 300 هزارتومان دریافت می‌کنند باید چاره‌ای اندیشیده شود تا مقداری از مبلغی که به فدراسیون پرداخت می‌شود را به داواران بپردازند.

سرمربی سایپا با تاکید بر اینکه فدراسیون اقدامات زیادی را انجام داده است، عنوان کرد: من تجربه 40 ساله خود را در بیان می‌کنم و نمی‌خواهم رو در روی فدراسیون بایستم. هرسال در جلسات قرعه‌کشی حرف‌های زیادی بیان می‌شود، اما در نتیجه این حرف‌ها را نمی‌بینیم.

کارخانه به توهین‌های متعدد توسط مردم به مربیان و بازیکنان در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: چه کسی جوابگوی این بی‌حرمتی‌هاست؟ نباید اشتباهات متعدد را تکرار کرد.

وی درباره شیوه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: در ابتدا ما باید در نظر بگیریم که از تیم ملی چه انتظاری داریم. بستر آوردن مربی ایرانی فراهم نیست و فدراسیون به این باور نرسیده است. هنگامی که مربیان و گزارشگران یکدیگر را تخریب می‌کنند خودمان شرایط را نامناسب می‌کنیم‌.

سرمربی تیم والیبال سایپا افزود: اگر قرار است با مربی درجه دوم خارجی در المپیک هشتم شویم بهتر است تا مربی ایرانی دهم شویم؛ ارزش این کار بسیار بالاتر است، اما اگر تصمیم داریم تا روی سکو رویم باید بهترین مربی را بیاوریم.

کارخانه در پایان در گفت‌وگو با برنامه گل طلایی رادیو جوان با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال آزمون و خطاهایش را انجام داده است، تصریح کرد: فدراسیون هزینه‌ها و تجربه‌هایش را انجام داده است، اکنون زمان نتیجه‌گیری است. جامعه خبرنگاران نیز یکی از عوامل مهم پیشرفت والیبال بوده اند و از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس