کد خبر 1104863
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
فریبا: در جام حذفی، اندیشه‌های سپاهان برابر استقلال متفاوت خواهد بود

پیشکسوت استقلال گفت: سپاهان نسبت به بازی گذشته خود با استقلال اندیشه‌های متفاوتی خواهد داشت و آنها تحت هیچ شرایطی دوست ندارند با شکست زمین مسابقه را ترک کنند.

به گزارش مشرق، «بهتاش فریبا» اظهار داشت: جدال استقلال و سپاهان همواره از اهمیت زیادی برخوردار بوده و پیش‌بینی اینکه کدام تیم می‌تواند برنده میدان باشد، کار سختی است.

وی افزود: علی کریمی در نقش هافبک‌ دفاعی کار سخت و البته مهمی را در این جدال ایفا خواهد کرد. او ثابت کرده هر وقت شرایط خوبی داشته باشد می‌تواند به استقلال کمک کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در بازی لیگ برتر در روزی سپاهان را شکست داد که شایسته و مستحقق‌ این برتری بود البته نقص‌هایی هم داشت که به طور حتم از دید فرهاد مجیدی پنهان نمانده است.

بیشتر بخوانید:

کارنامه تقابل های قلعه نویی و استقلال

فریبا تصریح کرد: سپاهان اندیشه‌های متفاوتی نسبت به بازی گذشته خود با استقلال خواهد داشت و آنها تحت هیچ شرایطی دوست ندارند با شکست زمین مسابقه را ترک کنند.

وی درباره عدم حضور شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی در بازی مقابل سپاهان اعلام کرد: این سه نفر از بازیکنان ثابت فرهاد مجیدی محسوب می‌شوند و غیبت آنان به طور حتم در روند تیمی استقلال تاثیر خواهد گذاشت اما بازیکنان دیگری هستند که برای استقلال به میدان بروند.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: استقلال اگر بتواند سپاهان را شکست دهد شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی خواهد داشت و این امید را دارد افتخاری را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس