لیگ اروپا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب (دوشنبه) با برگزاری بازی منچستریونایتد - کپنهاگن و اینترمیلان - بایرلورکوزن آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از امشب (دوشنبه) با ۲ بازی آغاز می‌شود. از ساعت ۲۳:۳۰ تیم فوتبال منچستریونایتد و کپنهاگن در شهر کلن به مصاف هم می‌روند و بازی اینترمیلان و بایرلورکوزن به صورت همزمان در شهر دوسلدورف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کار سخت منچستر و اینتر برای صعود

تلاش منچستری‌ها برای دومین قهرمانی در لیگ اروپا

تیم فوتبال منچستریونایتد پس از کسب جایگاه سوم در رقابت‌های لیگ جزیره، برای دومین قهرمانی خود در لیگ اروپا تلاش می‌کند. این تیم در سال ۲۰۱۷ با هدایت ژوزه مورینیو موفق شد برای اولین بار قهرمان مسابقات لیگ اروپا شود.

تیم کوپنهاگن دانمارک هم پس از کسب مقام دومی در لیگ داخلی به دنبال خود نمایی در قاره اروپا است. هدایت این تیم بر عهده اسلوباکن نروژی است. نکته نگران کننده برای دانمارکی‌ها مصدومیت ۴ بازیکن این تیم است. میشل سانتوس، نیکولای تومسن، سیگوردسون و فیشن غایبان دانمارکی‌ها در بازی امشب هستند.

شیاطین سرخ (لقب تیم منچستریونایتد) در ۵ بازی اخیر خود صاحب ۳ پیروزی و متحمل یک شکست شده اند و دانمارکی‌ها در ۵ تقابل اخیر خود وضعیتی مشابه دارند.

این بازی در ورزشگاه راین انرژی شهر کلن و با قضاوت کلمنت تورپین فرانسوی برگزار خواهد شد.

خیز شاگردان کونته برای قهرمانی در اروپا

تیم‌های فوتبال اینترمیلان و بایرلورکوزن از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه مرکور اسپیل آرنا شهر دوسلدورف، با قضاوت کارلوس دل کرو اسپانیایی به مصاف هم خواهند رفت.

نراتزوری‌ها (لقب اینتر) عملکرد قابل قبولی در سری آ ایتالیا داشتند و تنها با یک امتیاز اختلاف، پس از تیم یوونتوس در جایگاه دوم جدول ایستادند. شاگردان آنتونیو کونته می‌توانند با قهرمانی در این رقابت‌ها عملکرد خوب خود در این فصل را تکمیل کنند.

اینتری‌ها در ۵ بازی اخیر خود صاحب ۴ پیروزی شده اند و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده، این نتایج نشان دهنده آمادگی بالای شاگردان کونته است.

تیم بایرلورکوزن در ۵ دیدار اخیر خود صاحب ۳ پیروزی شده و در ۲ بازی هم شکست خورده است. چشم امید شاگردان پیتر بوش (سرمربی تیم لورکوزن) کای هاورتز بازیکن ۲۱ ساله این تیم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس