کد خبر 1104829
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
مسی روش شکست بایرن مونیخ را می‌داند

مهاجم بارسلونا پیش از این با درخشش خود موجب شکست بایرن مونیخ شده است.

به گزارش مشرق، لیونل مسی پیش از این به عنوان یک قهرمان برای بارسلونا در نیمه نخست دیدار برابر ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شده بود. ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت که آبی اناری‌ها به دور بعد صعود کنند اما در یک چهارم باید با بایرن که رقیب سخت‌تری است روبرو شوند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت مصدومان بایرن قبل از بازی با بارسا

کسی که توانایی شکست این تیم را دارد مسی است. آبی انار ها به ستاره تیمشان امیدوار هستند و برای آن دلیل هم دارند. مهاجم بارسلونا پیش این باواریایی‌ها را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شکست داده است.

نخستین بار در فصل ۰۹-۲۰۰۸ اتفاق داد و او در یک چهارم نهایی دو بار دروازه بایرن را باز کرد و یک پاس گل داد. در بازی برگشت تساوی یک بر یک رقم خورد که برای صعود کافی بود.

درخشش واقعی مسی در فصل ۱۵-۲۰۱۴ رخ داد که بازی با پیروزی ۳ بر صفر بارسا به پایان رسید. ستاره آرژانتینی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. آبی اناری ها هرگز  این دیدار را به خاطر حرکت مسی مقابل بواتنگ فراموش نمی کنند. در بازی برگشت آلمانی ها ۳ بر ۲ پیروز شدند اما این نتیجه برای صعود کافی نبود. در آن سال آبی اناری‌ها قهرمان لیگ قهرمانان شدند.

یک فصل قبل از آن یعنی ۱۳-۲۰۱۲ بایرن توانست با قاطعیت به دور بعد صعود کند. این تیم در مجموع ۷ بر صفر (۴ بر صفر در مونیخ و ۳ بر صفر در بارسلونا) پیروز شد تا یک پیروزی تاریخی را برابر تیم کاتالانی به دست آورد. مسی در بازی برگشت حضور نداشت.

در مجموع ستاره آرژانتینی عادت دارد مقابل بایرن مونیخ به تعهدات خود از جمله گلزنی عمل کند. این بار با باوارایی‌ها در مرحله مورد علاقه‌اش یعنی یک چهارم نهایی روبرو خواهد شد. او بیشترین حضور را در این مرحله داشته و بیشترین گلزنی را به خود اختصاص داده است.

دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ جمعه شب در لیسبون به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    1 0
    مسی روش 7 تا خوردن از بایرن رو خیلی خوب بلده به نظرم 7 تا همیشه یادش نره
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      1 0
      استاد بایرن ۸ تا زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس