کد خبر 1104612
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی که در بازی قبلی استقلال و سپاهان نتوانست تیمش را همراهی کند امشب برای بیست و دومین بار تیم تحت امرش را به دیدار استقلال می فرستد.

سرویس ورزش مشرق - دیدار امشب استقلال و سپاهان بار دیگر تقابل امیرقلعه نویی با تیم محبوب و مورد علاقه اش را در تاریخ فوتبال رقم می زند. او تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های مس کرمان، استقلال اهواز، سپاهان، تراکتور و ذوب آهن به مصاف استقلال رفته است. قلعه نویی امشب بیست و دومین رویارویی اش را این بار در جام حذفی با استقلال تجربه می کند.

*آمار ضعیف با سپاهان!

قلعه نویی ۴ فصل با سپاهان مقابل استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی ها، ۲ پیروزی، ۴ شکست و ۲ تساوی بوده است. البته بازی قبلی استقلال و سپاهان در تهران در هفته بیست و هشتم را هم باید به این آمار اضافه کرد که او در آن دیدار روی نیمکت ننشست ولی به هر حال تیم، تیم او بود!

*با تراکتور بیشتر باخت!

تراکتور دیگر تیمی است که قلعه نویی به عنوان سرمربی با آن مقابل استقلال قرار گرفته است. قلعه نویی با تراکتور ۶ بار به مصاف استقلال رفته است که ۳ بازی با شکست به اتمام رسیده است و ۲ بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافته است.

*ذوب آهن ۵۰-۵۰!

ذوب آهن دیگر تیم قلعه نویی برای مصاف با استقلال بوده. او با ذوب آهن ۴ بار در لیگ و آسیا به مصاف استقلال رفته است که ۲ بازی با پیروزی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و ۲ بازی با نتیجه شکست در هر دو لیگ داخلی و آسیایی تمام شده است.

*آمار مثبت با مس!

مس کرمان نیز یکی دیگر از تیمهایی بود که امیر قلعه‌نویی در نیم فصل دوم فصل هفتم با آن با استقلال رویارویی کرده است و تنها در یک بازی با نتیجه پیروزی به اتمام رسیده است. دیداری که پس از شکست استقلال با مشت‎های گره کرده ابراز خوشحالی می کرد.

*برنده در اهواز!

قلعه نویی که در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل دوم سرمربیگری استقلال اهواز را در دست گرفت در دیداری پرحرف و حدیث رودرروی تیم استقلال ۱-۲ برنده شد. هنوز هم درباره آن بازی و کم کاری برخی نفرات در دو تیم، مسایل روشن نشده ای باقی مانده است.

*شکست در انزلی!

او در یک بازی هم سرمربی تیم ملوان بود که در همان اولین دیدار فصل به استقلال خورد ولی با اینکه روی نیمکت نبود تیمش را ارنج کرد و در پایان ۰-۲ بازی را واگذار کرد. این اتفاقا در ابتدای لیگ پانزدهم رخ داد. در مرداد سال ۱۳۹۴.

*بیشتر باخته است!

در مجموع امیر قلعه‌نویی ۲۱ بار با تیم‌های مختلف به مصاف استقلال رفته است که ۸ برد، ۴ تساوی و ۹ باخت حاصل عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس