کد خبر 1104606
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
مجلس نمایه

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ وزیر آموزش و پرورش درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان در جلسه عصر امروز (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمدحسین  فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه ۱۹ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه آقای محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون حاضر شده و سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.

بیشتر بخوانید:

خبر خوب وزیر آموزش و پرورش برای فرهنگیان

وی افزود: آقای ابراهیم عزیزی نماینده شیراز اولین نماینده سوال کننده بود که درباره رتبه بندی و مشکلات دانشگاه فرهنگیان سوال خود را مطرح کرد که بعد از پاسخ‌های وزیر اعلام کرد که قانع شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس درباره دیگر سوالات تصریح کرد: آقای جبار کوچکی نژاد نماینده رشت درباره آزمون نهضتی‌ها جهت استخدام در وزارت آموزش و پرورش سوال خود را مطرح کرده و بعد از پاسخ آقای حاجی میرزایی اعلام کرد که قانع شده است.

وی خاطرنشان کرد: آقای رسول فرخی نماینده لاهیجان و آقای محمد حسن آصفری نماینده اراک هم درباره نظام رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و مشکلات مدارس غیر دولتی سئوالاتی را مطرح کردند که وزیر به این سئوالات نیز پاسخ قانع کننده داد.

فلاحی گفت: آقای علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل سوال بعدی را از وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان مطرح کرد که بعد از پاسخ‌های آقای حاجی میرزایی اعلام کرد که قانع نشده است و مقرر شد تا کمیته‌ای برای رسیدگی به این سئوال در کمیسیون تشکیل شود.

وی افزود: همچنین در این نشست آقای مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس توضیحاتی درباره نیروهای نهضتی به وزیر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    ازش بپرسید چرا بعد از این همه سال کشتار 9 میلیون ایرانی به دست انگلیس، این روباه مکار در هیچ جای کتب درسی ما نیست. ببینید از اجرای 2030 فارغ شدن یا نه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس