فعالیت مدارس در مناطق پرجمعیت زوج و فرد می‌شود/آموزش ترکیبی در دستور کار

حاجی‌میرزایی از احتمال تغییر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا درباره زمان بازگشایی مدارس به دلیل تشدید موج دوم شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش درباره زمان بازگشایی مدارس، اظهار کرد: تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از تاریخ ۱۵ شهریورماه است و ما تابع تصمیمات ستاد ملی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: چنانچه موج دوم شیوع کرونا که در آن قرار داریم، تشدید شود و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر کند؛ امکان تغییر زمان بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه وجود دارد.

وی با اشاره به حضورش در نخستین نشست کمیسیون آموزش مجلس یازدهم، گفت: در این نشست که با حضور شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد مباحث مهمی مطرح و نقطه نظرات نمایندگان و مسئولان آموزش و پرورش تبادل شد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    2 2
    دولت بلاتكليف دولت سست عنصر و باري به هر جهت پنج ماهه كه هر هفته تصميماتي گرفته ميشه كه قبلي را بطور كل لغوكرده!!!در مورد برگزاري امتحانات پايه نهم در استان ما نا گهان وسط برگزاري بقيه را لغو كردند دو هفته قبل جناب رييس جمهور اعلام كرد با قاطعيت كه سال تخصيلي از پانزده شهريور اغاز ميشود و اكنون وزير چيز ديگر فرمايش كردند!!!!اگر باقي وزارت خانه ها هم اينطور اداره ميشه كه معجزه است مملكت هنوز نفسي ميكشد!!
    • محسن IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      3 0
      اشکال از دولت نیست ویروس برای همه ی ناشناخته هست و هر روز یک رفتار جدید از خودش نشون میده و واقعا همه ی دنیا موندن چطور برخورد کنن با این ماجرا .پس نمیشه در موردش با قاطعیت تصمیم گرفت .
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      2 1
      جناب محسن سياست يك بام و دو هواي دولت و تصميمات غلط و غي كارشناسي وارد سال هشتم خود شده!تصور نميكنم سكه ده ميليوني و دلار ٢٢تومني و هزاران بدبختي ديگه از كرونا باشه هر چند رهاسازي جامعه در برابر خطر كرونا هم از شاهكارهاي شيخ فريدون است
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    2 1
    مدارس یک سال تعطیل کنید جان دانش آموزان به خطر نیافتد وحی منذل که نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس