کد خبر 1104453
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله

معاون وزیر اقتصاد گفت بانک ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت ۳ ساله به متقاضیان پرداخت می کنند.

به گزارش مشرق، عباس معمار نژاد در نشست خبریِ  ارائه کارت اعتباری با وثیقه گذاری سهام عدالت، با اشاره به اینکه وجوه 96درصد درخواستهای فروش سهام عدالت به حساب متقاضیان واریز شد،گفت: 5600 میلیارد سفارش فروش سهام عدالت به سیستم بانکی کشور ارائه شد.

به گفته معمار نژاد براساس طرح جدید وزارت اقتصاد که به تصویب شورای پول و اعتبار رسیده است 50 درصد ارزش روز سهام عدالت وثیقه کارت اعتباری  خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

معاون وزیر اقتصاد گفت: نرخ سود این تسهیلات 18درصد و دوره باز پرداخت سه ساله خواهد بود.

وی افزود، این تسهیلات در قالب کارت اعتباری مرابحه به متقاضیان ارائه خواهد شد.  در خصوص کارت اعتباری باید متذکر شد اگر در یک دوره مشخص از ظرفیت کارت اعتباری مذکور استفاده شود نیازی به پرداخت سود به بانکها نیست در غیر این صورت متقاضیان مشمول سود 18 درصدی خواهند شد.

معمار نژاد گفت: کل مشمولان سهام عدالت  حدود49میلیون نفر هستند، گفت: ارزش اولیه سهام واگذار شده 26هزار 600میلیارد تومان بود اما امروز ارزش سهام عدالت به شدت افزایش یافته است. بر این اساس ارزش 16هزار میلیاردی سهام افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند حدود 700هزار میلیارد شده است.

همچنین ارزش سهام 10 هزار میلیاردی افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند حدود 450 هزار میلیارد تومان شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جمشید US ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    سهام عدالت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس