کد خبر 1104344
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
۳ کتاب حوزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی رونمایی شد

همزمان با عید سعید غدیر خم سه عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی رونمایی شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ «غلامرضا فلاحی» در جشن غدیر و آیین رونمایی از کتب حوزه دفاع مقدس که در بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: آرامش و امنیت فعلی کشور مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس است و اکنون همه ما وظیفه داریم تا ارزش های دفاع مقدس را به درستی به نسل های آینده منتقل کنیم. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خراسان جنوبی با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط دنیا حرفی برای گفتن دارد، متاثر از رشادت‌ها و ایثارگری عزیزانی است که خالق دفاع مقدس بودند.

وی به رونمایی از سه عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: کتاب «خداحافظ فرمانده» گزیده‌ای از خاطرات شهید حسن جهانیان است که به قلم راضیه کریمی و زهرا جعفری تالیف شده است که پس از چاپ انبوه جهت استفاده عموم توزیع خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: همچنین ۲ عنوان کتاب صوتی تولید شده که به زودی برای استفاده عموم در فضای مجازی بارگذاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: کتاب صوتی «بانو» روایتی از زندگی شهید طوبی تاجریزی از شهدای حج به قلم زهره محمدی و گویندگی عفت کارگر است.


وی گفت: همچنین کتاب صوتی «فرشته‌های ساختمان چهار طبقه» از کتاب‌های مجازی رونمایی شده در حوزه کودک و نوجوان است که به قلم عبدالرضا صمدی و گویندگی عفت کارگر تهیه و تنظیم شده است.

منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس