کد خبر 1103973
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
افزایش شمار بازداشتی‌ها در ارتباط با انفجار بندر بیروت لبنان

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان با بیان اینکه 19 نفر در ارتباط با قضیه انفجار بیروت بازداشت شده‌اند، گفت در صورتی که تحقیقات محلی به جایی نرسد، از خارج کمک خواهیم گرفت.

به گزارش مشرق، «منال عبدالصمد»، وزیر اطلاع‌رسانی لبنان می‌گوید تعداد دیگری از افرادی که متهم به دست داشتن در انفجار بیروت بودند، بازداشت شده‌اند.

او امروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره قطر گفت که تاکنون ۱۹ نفر در ارتباط با انفجار مذکور بازداشت شده‌اند که در بین آن‌ها، مدیران کل فعلی و سابق نیز وجود دارند.

بیشتر بخوانید:

دیروز دادگاه قضایی نظامی لبنان از بازداشت ۱۶ فرد مظنون به کوتاهی و بی‌توجهی در قضیه انفجار بندر بیروت خبر داد و گفت که آن‌ها تحت بازجویی هستند.

عبدالصمد همچنین از احتمال درخواست کمک از خارج برای انجام تحقیقات در قضیه انفجار خبر داد و گفت که اگر تحقیقات محلی به نتیجه مطلوبی نرسید، ما موضوع تحقیقات بین‌المللی را با هیأت وزیران مطرح خواهیم کرد. او گفت که پنج روز مهلت وجود دارد تا تحقیقات به نتیجه‌ای برسد.

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان همچنین از احتمال استعفای خود خبر داد و گفت: «اگر دولت نتواند حقوق شهروندان را تضمین کند، هر آن احتمال دارد من استعفا بدهم».

دیروز سفیر لبنان در اردن به دلیل اهمال در قضیه انفجار بیروت از سمت خود استعفا داد.

انفجار بندر بیروت طی این هفته باعث تخریب گسترده این بندر و واردشدن خسارت‌های جدی به تعدادی از منازل در پایتخت لبنان شده و بیش از ۱۵۰ تن تا این لحظه فوت کرده و بیش از پنج هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    اگه راست می گید مرد هستید استعفا ندید بلکه سرنخ های این فتنه رو که به موساد و صهیونیست ها ختم میشه رو بکشید بیرون و به مردم لبنان نشون بدیدو صهیونیست ها رو رسوا کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس