روحانی نمایه

رئیس جمهور گفت: یقین دارم ملت بزرگ و مقاوم لبنان، با صبر و همبستگی همچون همیشه از حادثه سخت انفجار در بندر بیروت نیز با عزت و سربلندی عبور خواهند کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی روز پنجشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با میشل عون رئیس جمهور لبنان، ضمن ابراز همدردی از سوی دولت و ملت ایران با دولت و ملت لبنان، گفت: حادثه انفجار بندر بیروت برای ایرانیان نیز بسیار غم‌انگیز و اندوهبار بود و مردم ایران شریک درد ملت لبنان هستند.

دکتر روحانی اظهار داشت: وزرای امور خارجه و بهداشت و درمان ایران و همچنین رئیس سازمان هلال احمر موظف شده‌اند تا با همتایان خود، به شکل مستمر در تماس باشند تا بتوانیم هر گونه نیازمندی و کمک به مردم و کشور دوست و برادرمان لبنان را به سرعت پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید:

پیام رهبر انقلاب در پی انفجار بیروت: با شهروندان عزیز لبنانی همدردیم و در کنار آنان هستیم

در این گفت‌وگو رئیس جمهور برای جانباختگان حادثه انفجار در بندر بیروت رحمت و غفران الهی و برای آسیب دیدگان صبر و شفای عاجل از خداوند مسالت کرد و به رئیس جمهور لبنان اطمینان داد که هر زمان نیاز به هر گونه کمک و پشتیبانی داشته باشید، ملت و دولت ایران در کنار شما حضور داشته و از هیچ گونه همیاری و همراهی با ملت لبنان دریغ نداشته و نخواهد داشت.

میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از ابراز همدردی دولت و ملت ایران در حادثه انفجار بندر بیروت، گفت: ملت لبنان همواره قدردان توجه و محبت ملت و دولت ایران به خود بوده و هست.

رئیس جمهور لبنان افزود: طبیعتا بررسی همه ابعاد این حادثه و جمع بندی خسارات و کمک های مورد نیاز زمان‌بر است، اما تاریخ روابط و دوستی دو ملت ایران و لبنان گواه آن است که هر گاه دولت و ملت لبنان نیاز به کمک داشته، ملت و دولت ایران از هیچ یاری و کمکی دریغ نداشته اند و عمیقا از احساسات برادرانه و دوستانه ایرانیان نسبت به خود سپاسگزاری می کنیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدایوب IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    2 1
    ماعمیقا عمق فاجعه لبنان رااحساس میکنیم انها انفجاردر یک بندر داشتند ما دولت تدبیر وامید با تدبیر کل کشور رامنفجر وزندگی مردم 96 درصد مردم را فرستاد هوا فقط 4درصدی ها درامان ماندند وسود چندبرابر بردند به برکت علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس