کد خبر 1102803
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
فدراسیون بولینگ و بیلیارد

ظاهرا منافع برخی ها در بازگشت آقای حاشیه دار به فدراسیون است و برای آن از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

به گزارش مشرق، اسفند ماه سال گذشته و در اوج شیوع ویروس کرونا و سکوت بی خبری در ورزش، با حکم نهادهای نظارتی، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مدت 6 ماه از سمت خود تعلیق و محمدرضا مقصودلو رئیس سابق فدراسیون کبدی به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد!

بیشتر بخوانید:

میراث بی نظمی در فدراسیون غیرالمپیکی

وزارت ورزش و جوانان در حالی اقدام به برکناری بی سر و صدای رئیس سابق کرد، که هنوز مدت زمان زیادی تا پایان دوره ریاست وی باقی مانده بود و هیچ وقت در این باره توضیحی نداد که دلیل تعلیق و برکناری رئیس سابق چه بوده. پرسشی که با گذشت قریب به 6 ماه هنوز به آن پاسخی داده نشده و این ابهام بزرگ کماکان باقی مانده تا جامعه بولینگ و بیلیارد در سردرگمی  به سر ببرند.

مقصودلو از بدو حضور در فدراسیون بولینگ و بیلیارد برخلاف سایر سرپرستان فدراسیون های ورزشی هیچ برنامه خاصی را برای این رشته و این فدراسیون انجام نداده و فدراسیون با همان رخوت و رکود سابق پیش می رود. در حالیکه اصلی ترین وظیفه یک سرپرست مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات و البته برنامه ریزی برای اجرای برنامه های روتین فدراسیون است، سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد، به بهانه کرونا همه چیز را تعطیل کرده و به نظر هیچ برنامه ای در این رابطه ندارد.

برخلاف دیگر فدراسیون ها که در شرایط ویروس کرونا فعالیت ها و دوره های آموزشی و حتی مسابقات و اردوهای خود را به صورت مجازی برگزار می کنند، آقای سرپرست کلیه فعالیت ها را به حالت تعطیل درآورده و استراحت کامل را برای کمیته های فدراسیون از روابط عمومی و آموزش گرفته تا دیگر واحدهای این فدراسیون رقم زده تا جایی که هر هفته یک خبر داخلی بر روی سایت این فدراسیون قرار می گیرد!

در این میان تنها فعالیت جدی آقای سرپرست، سفرهای استانی و دیدارهای بیهوده است که به نظر می رسد بیشتر برای اهداف دیگری صورت می گیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که حکم تعلیق رییس سابق توسط نهادهای نظارتی 6 ماه دیگر تمدید شده اگرچه منابع رسمی هنوز این نکته را تایید نکرده اند. با وجود این ظاهرا آقای تعلیقی قصد بازگشت دوباره به فدراسیون را دارد و عجیب اینکه برخی ها نیز در حال آب وجارو کردن و برگزاری مراسم استقبال هستند! فارغ از اینکه آقای رئیس سابق به چه دلیلی از ریاست فدراسیون تعلیق شده، بازگشت چنین فردی با این مشکل، قطعا محل اشکال قانونی است و نهادهای نظارتی و قضایی قطعا نسبت به آن واکنش قاطعانه خواهند داشت.

از سوی دیگر مشخص نیست که با وجود گذشت نزدیک به 6 ماه، هیچ برنامه ای برای برگزاری انتخابات در این فدراسیون وجود ندارد و چه افرادی در پشت پرده تلاش می کنند که این فدراسیون همچنان بلاتکلیف و بدون رئیس و نیمه تعطیل به کار خود ادامه دهد و برای بازگشت رئیس قبلی تلاش می کنند. ظاهرا منافع برخی ها در بازگشت آقای حاشیه دار به فدراسیون است و برای آن از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

حال باید دید که وزارت ورزش و جوانان در خصوص کلاف سردرگم این فدراسیون پرحاشیه چه تصمیم خواهد گرفت و آیا کماکان سکوت خواهد کرد تا وضعیت این فدراسیون همچنان نامشخص باشد؛ وزارتخانه ای که تاکنون از دلایل برکناری رئیس سابق هیچ حرفی نزده و البته با انتصاب یک فرد متهم به سرپرستی اسکی نشان داده از حضور افراد مشکل دار در فدراسیون های ورزشی ابایی ندارد!

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس