کد خبر 1077305
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
بیلیارد نمایه

فدراسیون بولینگ و بیلیارد بیش از 2 ماه است که با سرپرست اداره می شود، اما هنوز هیچ اقدامی برای برگزاری انتخابات انجام نشده است.

به گزارش مشرق، اسفندماه سال گذشته طی حکمی از سوی نهادهای نظارتی هاشم اسکندری از تصدی ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد برکنار و محمدرضا مقصودلو به عنوان سرپرست جایگزین  وی شد. 

مقصودلو در حالی زمام امور اجرایی فدراسیون را در دست گرفت که ویروس کرونا به یکباره در کشور به اوج خود رسید و ورزش را همانند دیگر بخش ها به تعطیلی کشاند. فدراسیون بولینگ و بیلیارد هم از این قاعده مستثنی نبود ولی نکته قابل توجه در این بین ویروس بلاتکلیفی در هیات های استانی و امور این فدراسیون می باشد که میراثی بی نظمی از گذشته است و در حال حاضر بیش از 12 هیات با سرپرست اداره می شود. 

بیشتر بخوانید:

حواشی ناتمام فدراسیون بولینگ و بیلیارد


برکناری بی سر و صدا رئیس پیشین فدراسیون، اداره هیات های استانی توسط سرپرست و تعطیلی امور اجرایی و خبری فدراسیون از مواردی است که ورود وزارت ورزش و نهادهای نظارتی را می طلبد، اما فعلا که وزارت ورزش درخصوص این فدراسیون وحاشیه های آن روزه سکوت گرفته است.

با وضعیت فعلی و عدم رسیدگی به هیات هایی که با سرپرست اداره می شوند، بعید است به این زودی انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس