کد خبر 1102506
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
مهدی قائدی

کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال از مهدی قائدی مهاجم جوان تیم‌شان خواسته‌اند روی زدن گل دهمش در فصل جاری و عمل به وعده خود حساسیت به خرج ندهد.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از شروع دوباره لیگ برتر و وقفه چند ماهه به دلیلی شیوع ویروس کرونا نتوانسته است درخشش گذشته خود را تکرار کند و پایش به گلزنی باز نشده است.

قائدی با حضور استراماچونی روزهای خوبی را در کنار شیخ دیاباته سپری کرد و درخشش او با آمدن فرهاد مجیدی نیز ادامه داشت، به خصوص در بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که با هنرنمایی‌اش نگاه بسیاری از تیم‌های عربی را به خود جلب کرد و حتی شنیده می‌شود پیشنهاد قابل توجهی از یکی از کشورهای عربی دارد.

بیشتر بخوانید:

قایدی از دلیل گریه کردنش در آغوش مجیدی گفت

قائدی که در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شد، پیش از شروع فصل جاری، شماره 10 استقلال را بر تن کرد و به هواداران قول داد به اندازه شماره پیراهنش برای استقلال گلزنی کند.

روند گلزنی و بازی‌های خوب قائدی ادامه داشت، اما وقفه لیگ و شروع دوباره مسابقات او را از شرایط  آرمانی دور کرد و اصرار برای زدن گل دهم، مهاجم استقلال را تحت فشار زیادی قرار داده است، به طوری که موقعیت‌های ساده را نیز از دست می‌دهد.

در روزهای گذشته کادر فنی و بازیکنان استقلال از قائدی خواسته‌اند به فکر زدن گل دهم نباشد و فوتبال همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد. بازیکنان و کادر فنی به مهاجم‌ جوان تیم‌شان اطمینان خاطر داده‌اند که هواداران از عملکرد او بسیار راضی هستند و اگر خودش را تحت فشار نگذارد، بیشتر می‌تواند مثمرثمر باشد. 

قائدی تا پایان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر 9 گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نیز داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    4 8
    چرا؟؟؟؟؟؟بزار گل بزنه تا شاید سهمیه بگیرن بیچاره ها
    • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      8 2
      همین قائدی بازی با پرسپولیس سوسکشون کرده بود باید ناراحت باشند که بخواهد گل بزند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس