خطیر: استقلال باید به‌جای پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شد

معاون سابق باشگاه استقلال در واکنش به ادعاهای جدید وینفرد شفر گفت که صحبت‌های او سراسر کذب بوده است.

به گزارش مشرق، شب گذشته در گفتگویی تلویزیونی وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق استقلال ادعاهای جنجالی را مطرح کرد و بار دیگر علیه امیرحسین فتحی و علی خطیر، مدیرعامل و معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال موضع تندی را گرفت؛ در واکنش به صحبت‌های شفر، علی خطیر که دیروزتماشاگر دیدار نیروی زمینی تهران و مس کرمان بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: من مصاحبه آقای شفر را واقعیت باید بگویم که ندیدم اما دوستانم به من حرف‌های او را منتقل کردند که باید بگویم صحبت‌های شفر سراسر کذب و دروغ بوده است؛ من واقعا قصد جواب دادن به آن را هم نداشتم اما اکنون به احترام شما خبرنگاران باید بگویم که حرف‌های هیچ سندی ندارد. متاسفانه نمی‌دانم چرا ایشان اینچنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

وی درباره مطرح شدن نام مجتبی جباری برای دستیاری شفر گفت: مجتبی جباری از دوستان بسیار خوب من است و خود مجتبی هم می‌تواند شهادت بدهد که در آن زمان من تلاش زیادی برای اضافه شدن او به مجموعه استقلال کردم و معتقد بودم که او می‌تواند کمک زیادی به باشگاه کند. واقعیت آن است که در ابتدای کار، وینفرد شفر مجتبی جباری را درخواست کرد اما همان از سوی مدیریت باشگاه به او اعلام شده بود که جباری مدرک مربیگری ندارد و ایشان (شفر) خیلی راحت این مسئله را پذیرفتند و در مقابل حتی مصاحبه خودشان در آن زمان هم موجود است.

خطیر در پاسخ به سوال انتخاب باشگاه استقلال از میان مجیدی و جباری افزود: باشگاه کسی را به آقای شفر پیشنهاد نداد بلکه در همان زمان هم خودش گفت چون مجتبی جباری مدرک نداشت، با نیامدن جباری موافقت کرد و درخواست یک مربی خارجی را جای مجتبی جباری داشت؛ خاطرم هست که بعد از دیدار ایران و بولیوی شفر در پاسخ به خبرنگاران گفته بود که آمدن جباری شایعه است و من درباره شایعات صحبت نمی‌کنم و اگر بخواهم دستیاری را انتخاب کنم، با مدیرعامل باشگاه تعامل خواهم داشت. این‌که آقای مجتبی جباری جزو کاندیداهای اول دستیاری شفر بود را رد نمی‌کنم و خود من دوست داشتم او به مجموعه اضافه شود اما ایرادی که در آن زمان مطرح شد مربوط به آن بود که جباری مدرک مربیگری لازم را ندارد. شفر پس از اطلاع از شرایط گفت که دستیار خارجی می‌آورد و مارتین فورکل را به باشگاه اضافه کرد.

معاون سابق باشگاه استقلال درباره فشار باشگاه برای اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادرفنی گفت: نظر ایشان (شفر) بوده است و باید خود آقای مجیدی پاسخ این سوال را بدهد اما در آن مقطع که ما آقای مجیدی را به باشگاه اضافه کردیم، هدف‌مان استفاده از کمک ایشان بود که انصافا کمک هم کرد؛ بارها درباره این زمینه توضیح دادم که فوتبال است و این ضمانت وجود ندارد که شما بخواهید تا آخر در یک باشگاه به کار خود ادامه دهید. در آن شرایط ما احساس کردیم با توجه به ریسک سهمیه نگرفتن استقلال، ادامه دادن با آقای شفر اشتباه است و به همین دلیل او را برکنار کردیم و فرهاد مجیدی هم انصافا در آن چند بازی آخر نتایج خوبی گرفت. مجیدی خودش اعلام کرده بود که به شرطی در تیم می ماند که سرمربی نباشد که ما خودمان پلن مشخصی برای فصل بعدی داشتیم و آن‌هم آمدن آقای استراماچونی بود.

علی خطیر درباره صحبت‌های شفر توضیح داد: هواداران تیم ما هم حتما یادشان هست که آقای شفر همیشه وعده در باغ سبز می‌داد و فکر می‌کنم تصمیم ما در آن زمان یک تصمیم بسیار شجاعانه بود؛ چرا که سرانجام آن تصمیم به آمدن آقای استراماچونی ختم شد و هدف ما این بود که ساختار درستی را بتوانیم برای استقلال ایجاد کنیم اما متاسفانه نشد یا کسانی نگذاشتند این ساختار شکل گیرد.

بیشتر بخوانید:

شفر: اشتباه کردم که مجیدی را پذیرفتم

وی درباره جذب استراماچونی و جدایی از استقلال گفت: استقلال با آن فوتبال فوق العاده‌ای که در ابتدای فصل به نمایش می‌گذاشت باید الان به جای پرسپولیس قهرمانی لیگ را جشن می‌گرفت؛ یکی از مثمرثمرترین مهره‌های فصل جاری شیخ دیاباته است که ما توانستیم در آن زمان جذب کنیم و معتقدم که فوتبال ما باید با جذب بازیکنان و مربیان باکیفیت و خوب خارجی پیشرفت کند.

خطیر در واکنش به قانون منع جذب مربی خارجی برای دو تیم پرطرفدار پایتخت افزود: وقتی فقط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از جذب مربی خارجی منع می‌شوند، به این معناست که لیگ ما فیرپلی و عدالت خودش را از دست داده است؛ شما حساب کنید اگر ما چند بازیکن مثل دیاباته یا چند مربی مثل استراماچونی در فوتبال‌مان داشتیم، در مقابل چقدر می‌توانست سطح فوتبال‌مان را بالا بیاورد. ورود بازیکنان و مربیان خارجی با کیفیت به فوتبال‌مان می تواند توجه مارکت‌های اروپایی را به فوتبال ایران جلب کند و در یک چرخه درست و سالم، می‌تواند تمامی هزینه های مربوط به جذب مربیان و بازیکنان خارجی به فوتبال ما برگردد.

او همچنین با انتقاد از تصمیم‌گیران در فوتبال گفت: متاسفانه آدم‌هایی که اکنون درباره فوتبال تصمیم می‌گیرند، هیچ اطلاعاتی از مسائل فوتبالی ندارند و خیلی راحت صورت مسئله را پاک می‌کنند و خیلی راحت ورود بازیکن و مربی خارجی را ممنوع می‌کنند؛ ما باید به جای این کار فیلتر تعریف کنیم و نظارت‌هایمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم. این‌که ما بخواهیم درب فوتبال‌مان را ببندیم و بگویم کسی حق ورود به آن را ندارد چون ارز گران شده است، راه حل درستی نیست.

خطیر درباره بازگشت استراماچونی به فوتبال ایران گفت: از خدای من است که آندره‌آ استراماچونی دوباره باشگاه استقلال بازگردد و مطمئن باشید اگر او برگردد مطمئنا اتفاقات قشنگی برای باشگاه استقلال رقم خواهد خورد؛ نسبت به این قضیه شک دارم چرا که آن اتفاقاتی که باعث جدایی استراماچونی شد، مطمئنا در خاطره و ذهن او و هواداران باقیمانده است. خاطرات بسیاری بدی از آن لحظات که شرایط را برای بازگشت او بسیار سخت کرده است.

وی افزود: چرا که آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت بود ولی متاسفانه درب خروج را به او نشان دادند و همه شرایط را به نحوی رقم زدند که او از استقلال و ایران برود. یکبار دیگر اتفاقاتی که باعث جدایی او شد را مرور کنید و این‌که چه عواملی باعث شد این مربی که عاشقانه تیمش را دوست داشت و حتی در بازی اول بعد از ماشین سازی تبریز، با آن رگ غرور اعلام کرد که می‌ماند و حق تیمش را را از فوتبال می‌گیرد از ایران برود.

معاون سابق باشگاه استقلال درباره تخفیف دادن مربی ایتالیایی به این باشگاه گفت: من خواهش می‌کنم از همه خبرنگاران محترم که صبر پیشه کنند چرا که بحث حقوقی باز شده است و  گمانه‌زنی ها درباره مسائل مالی استراماچونی و اینکه آیا تخفیف خواهد داد یا خیر، کار بسیار اشتباهی بوده است؛ بازهم از همه می‌خواهم به گمانه‌زنی‌ها پایان دهند و تا زمان مشخص شدن پرونده صبر کنند چرا که این پرونده در اتاق حل اختلاف فیفا باز است و هم استقلال و هم استراماچونی شانس پیروز شدن در آن را دارند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    76 22
    یه پنالتی صد درصد اشتباه و یه گل به خودی اینقدر میتونه آدمو متوهم کنه؟!!
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      29 67
      نصف بازیاتونو با پنالتی و گل بخودی بردین نصفشم بابا مسعود در آورد اونوقت ما متوهمیم لنگی ؟؟؟؟
    • رضا آبی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      13 59
      هییییییییییییییییس لنگی ها حرف نزنن شما که با لابی وزارت قهرمان میشید لطفا ساکت
    • پویا رهگذر IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      9 0
      ساقی ساقی.....ای ساقی ..................
    • US ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      16 6
      کیسه کشا که از شصت متری گل میخورند کارشون مشت زدن و چنگ کشیدن بازیکن حریفه..توهمی پماد لازم اخرم چهارم به بعد میشند‌‌بیعرضه هایی با حرف مفت و تهمت
    • SE ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      11 2
      8 سال حسرت قهرمانی روان کیسه را بهم ریخته و بیچاره ها در توهم شدید خود را قهرمان می‌بینند
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      9 1
      استقلالیهای عزیز تیمی که از شصت متری گل میخوره چی برای گفتن داره ؟
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    49 16
    شتر در خواب بیند پنبه دانه ................
    • من اعماق نیوزم خبرها دارم IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      5 11
      پرسپولیس به گفته افشین پیروانی مشکلی بابت ادامه لیگ ندارد و با قدرت خواهان ادامه آن هستیم #بابا_مسعود #پاپا_مسعود #مسعود_سلطانیفر
  • سعید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    44 16
    آرزو بر جوانان عیب نیست...تا همین جا هم با کمک داور اومدن بالا
  • مسیحا IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    43 13
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه .....
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    46 14
    با یک برد آبکی و اشتباهات مصلح و داوری همه به پایکوبی افتادند. عرضه دارید بازی جام حذفی رو هم ببرید بعد به جشن بپردازید
    • علی IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      0 0
      بزارینشون دو روز دلشون خوش باشه چون تازه آب نبات به دستشون رسیده 3257
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    38 9
    با یک گل بهار نمیشه.............
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    35 12
    حالا بعد از چند تا باخت پیاپی یک بار با کمک داور برنده شده اند ببینید چقدر جو گیر شده اند
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    26 9
    شما برو لالا کن انشالله بیدارشدی استقلال قهرمان ایران و جهان میشه!شب بخیر خوابای خوب ببینی
  • رضا IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    13 28
    تا زمانی که در کشور ما فدراسیون پرسپولیس جایگزین فدراسیون فوتبال باشد آش همین است و کاسه همین. وزارت پرسپولیس جای وزارت ورزش است همه وظایف و اختیارات وزارت مذکور صرف تیم نورچشمی است و....
  • فوتبالی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    47 16
    از 40متری گل میخورید تقصیر وزیره . کیسه .کیسه . کیسه کش
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      11 30
      گل روح الله باقری محشر بود سوزش داشت بخدا ...
    • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      11 0
      ببین چقدر مغزشون کوچیکه اخه ایکل ما بع د 10 تا برد یه مساوی کردیم سوزرش؟؟؟!!!!!
    • محمد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      11 6
      روح الله باقری رو میگی همونی که دوپینگ کرد تو کیسه بهش فرصت بازی ندادن
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    33 7
    هیچ وقت با بک کیسه کش جدل نکن که دیگران در عقلت دیگران شک می کنند.
  • محمدپرسپولیسی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    15 4
    بازآید مسخره پیداش شد. آنهایی حقیقی این دلش کتک میخواد
  • فرشاد IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    22 7
    فعلا تو در اروپا از پولهایی که از کیسه نجس بردی و پورسانتهایی گرفتی بگرد و آنجایی که میسوزه را روغن کاری کن وقتی پول کم آوردی آقای حقیقی در خدمت شما هست با کاشتن یک بادمجان در صورتت دیه اش بگیری بروی اروپا گردی
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    10 6
    مدیریت افتضاح در افتضاح استقلال و وزارت ورزش مفتخور، باعث شد این مربی از ایران برود و استقلال برود در حاشیه و جا برای تیم های دیگه باز شود. حالا عمدی بود یا سهوی یا اشتباه افتضاح مدیریتی، قضاوتی نمی شود کرد ولی می شود گفت که مدیران استقلال، دست روحانی رو در گند زدن از پشت بستند.
  • علی اسکندر IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    32 3
    جناب خطیر بیا با واقعیت کنار بیایم. درسته استراماچونی در مقطعی چند هفته نتیجه گرفت ولی لیگ یه تورنمنت فرسایشی هستش،یک تیم بایستی برای برای یک فصل فراز و فرود خودش رو آماده کنه.چه تضمینی بود که با تیم تا پایان فصل نتیجه لازم و قهرمانی را می گرفت.یک بازی 90 دقیقه قابل پیش بینی نیست شما چطور یه فصل را پیش بینی می کنید؟ استقلال با کدام ابزار بایستی قهرمان می شد؟کدام بازیکن در سبک بازی این تیم جا افتاده؟ اگر حرکات قایدی و دیاباته را می گید اینا خلاقیت فردی هست.واقعا استقلال با کدام تاکتیک بازی می کنه؟هر بازی ارنج عوض میشه این یعنی تاکتیک؟به مربی و بازیکن اشکالی نیست(هر دو کارشون رو انجام میدن و پولشون رو می گیرند)اما سوال اینه شما مدیران چیکار می کنید؟ این همه حاشیه در این تیم موجب می زنه از مدیران سابق که مسند خود را از دست داده اند تا پیشکسوت هایی که ادعای مالکیت تیم را دارند،روان بازیکن و هوادار و مربی به هم می ریزه. به نظر من شما امتحانت را پس دادی پس کنار بشین و این همه مصاحبه نکن چون هدفت مشخصه. حتی تیم های مطرح نیز در مقاطعی از فصل افت می کنند ،مهم اینه تیم رو چگونه از از افت در بیاری. فراموش نکنید استراماچونی اوایل فصل را بدلیل عدم شناخت از دست داد.در نیم فصل استرا ماچونی وقتی دید ابزار کافی برای قهرمانی(بازیکن با کیفیت،پرداخت به موقع،زمین تمرین مناسب)نداره از تیم رفت تا همیشه به عنوان یک قهرمان در یادها بمونه در حالی که همان موقع به اصطلاح صدر جدول پرسپولیس چند بازی عقب افتاده داشت که اون صدر موقتی بود نه واقعی. علی ایحال به جای افسوس گذشته و تهمت ها بیاید از یک ساختار الگو برداری کنید. چه اشکال داره اون الگو تیم پرسپولیس باشه. مگه چون رقیب هست نمیشه مثل اون حرکت کرد؟ سالانه کلی هزینه باشگاه میشه نتیجه که نمی گیره کلی هم بدهی به بار میاره،واقعا اگر مدیران نمی تونند باشگاه را اداره کنند قحط الرجال نیست افراد با لیاقت زیاد هستن. در پایان به جای حسادت و شومن بازی به فکر فصل بعد باشید که باز قافیه را به رقیب نبازید.
  • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    9 32
    90% امتیازهای پرسپولیس هدیه وزیر و داورا به پرسپولیس بود 100% اگه حمایتهای وزیر و داورا از پرسپولیس نبود یک تیم دیگه ای مانند استقلال.سپاهان یا تراکتور قهرمان میبشدند متاسفانه حق بقیه تیمها ضایع کردن.حق کشی شد بوسیله داورا و وزیرنالایق
    • 6#4 IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      19 1
      از زن کمتری اگر مورد به مورد مستند و فیلم و عکس نشون ملت ندی گفتم از زن کمتری که گفتی 90درصد و حرفتو ثابت نکنی؟
    • پوکر فساد IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      0 9
      اینی که گفتی از زن کمتری ثابت کن ،# هدایتی الان کجاست ،# زندان ،این یکی از اثبات تخلفات لنگ،هدایتی اگر مدیر استقلال بود الان استقلال رو منحل میکردن ولی........
    • عباس عباسی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      3 0
      خفه7229
    • فرشاد IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      10 1
      یک عده متوهم فوتبال نفهم طرفدار کیسه از ریشه نجس که توسط اشرف و خسروانی افیون فروش پایه گذاری شده تمام بی عرضه گیها و کم کاریهای خودشون گردن دیگران می اندازند بابا فوتبال پینگ پنگ خانمها نیست که الان خانمهای فوتبالیست از این بهانه ها نمی آورند اینقدر که کیسه کشها بهانه می آورند
    • NL ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      1 0
      همین که فرشاد جوابت رو داد بسه...شما رو چه به فوتبال ...سوزش تون رو درک نمیکنم
    • علیرض IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      0 0
      من مردانه میگه با سند که 99درصد بازیهای پرسپولیس مهندسی است حالا که قهرمان شدند دستور دادند چند بازی به نفع استقلال بگیرند که مردم فریب بخورند ولی ماموریت اصلی انجام شده است
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    7 20
    تیمی که وزیر نداره یا کیش یا مات
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    25 2
    هویجم باید موز میشد حقشو خوردن
  • محمد IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    14 2
    حرف های مزخرف تمومی نداره آقای خطیر قرص ها بر عکس خوردی فکر کنم پرسپولیس همیشه در جاوید هست
  • محمو IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    14 3
    خطیر تو رو چه به فوتبال درود به پرسپولیس ایران
  • هوادار IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    7 0
    پس چرا نشد
  • الف ****** IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    15 2
    به ضرس قاطع میشه گفت که استراماچونی از قدرت پرسپولیس ترسید و دررفت با یکبازی بیشتر صدرنشین بود بهترین موقع بود که با ادعای صدرنشینی و افتخار ایران رو ترک کنه پولشم کامل بگیره تقصیرارم بندازه گردن مدیرای استقلال. خوب میدونست که پرسپولیس ظرف دوسه هفته رو غلطک میفته و همه رو قلع و قمع میکنه این اگه مربی قابلی بود بود که تا الان از کشورش پیشنهاد همکاری داشت
    • امیر IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      2 8
      شما که اینهمه قدرت داشتید،چرا منتظر موندید تا مسعود بشه وزیر ورزش؟؟(سال 1394 و قبل اومدن مسعود سلطانی فر، کاپیتان تیمتون بعد بازی با راه آهن سجده شکر بقا در لیگ بجا آوورد)
    • الف****** IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      0 0
      پاسخ به آقای امیر: قبلش که وزیر گودرزی هم بود ما بالاتر از شما بودیم ۴ تاییتون کردیم سال بعدشم قهرمان شدیم شما دنبال این باش مجیدی موندگار نشه که مثل دوره منصوریان برید رتبه ۱۶
  • کوروش US ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    11 1
    حقیقی باید یه مشت دیگه به صورتت بزنه تا از خواب توهم بیدارشی خطیر آقا
  • هاشم IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    14 1
    سنگ پای قزوینم پیش استقلالیا شرف داره بخدا
  • ضرغام ماندگار IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    9 2
    واقعا داشتن ظرفیت خوب چیزیه یه برد برار سپاهان !!!!!(!(!(((
  • ناشناس IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    12 0
    کیسه کشا که دم از وزیر می زنن و با پوکر پماد لازم شدن حالا جام حذفی رو بگیرین !!!! اگه اینم زیاده براتون اصلا تو لیگ دوم بشین ، تیمه تون عرضه نداره و گرنه خوب حمایت شدین و میشین !!!!!
  • محمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    7 0
    خطیر ، حقیقی رو صدا میکنما
  • امیر IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    2 8
    آیا میدانستید قبل آمدن #بابا مسعود (سال 1394) کاپیتان تیم مسعود(محمد نوری) بعد بازی با راه آهن سجده شکر بقا در لیگ بجا آورد؟؟؟
    • Kian IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      1 0
      اون لیگ هم ما ششم شدیم ما تا قبل این چهار گانه دو قهرمانی لیگ بیشتر از شما داشتیم فازت چیه
  • red IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    10 0
    ای کیسه کشای متوهم ، بابا محمود یادتون رفته ، راستی داروی کرونارو بدین مردم استفاده کنن 1 هفته ای کرونایی هاتون خوب شدن خدارو خوش نمیاد ، کیسه وزارتی مکتب دوز و کلک
  • بهروز کیان IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    7 0
    اولا که استراماشونی در زمان صدر جدولی از ایران نرفت با احتساب بازی عقب افتاده پرسپولیس با نساجی تا قبل از رفتن استراماجونی پرسپولیس صدر بود این استقلولی های که ادعای داوری و این‌چیزا دارن یادتون رفته نصف کشور داشتن تلاش میکردن پول استرا رو برسونن که شما هوچیگرا بیخیال بشید در صورتی که برانکو هنوز پول سه فصل پیششون نگرفته از داوری میگید؟ داوری کدوم بازی تو تبریز سر تراکتور و بریدید تو تهران و بوشهر سر پارس جم تو تهران سر سپاهان تهران و مازندران سر نساجی تو بازی سایپا کاملا مشخص بود تبانی کردید من اینایی که گفتم رو دیدم و صحنه هاش یادمه بقیه شو دیگه ول کن مگه همین بابا مسعود نبود رفت کوالامپور برا اینکه حذفتون‌نکنن وزیر گل چهل متری بهتون زد هیئت مدیره شما رو عوض کرد مال مارم‌عوض کرد بشار یساله پول نگرفته بازیکنای شما هم یسال میموندن مول نمیگرفتن بازیکنای پرسپولیس با غیرت موندن وگرنه شجاع و ممد انصاری و خیلیای دیگه تو پرسپولیس پیشنهاد نجومی داشتن اگه مدرکی دارید بیارید منتشر کنید وگرنه با حرف زدن منم میگم خورشید بنفشه کی به کیه
  • حق گو IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    4 0
    چه کسی درب خروج نشونش داد؟ سه ماه و یک روز حقوقش رو ندادن گذاشت رفت، اگر استقلال رو دوست داشت و برای هوارداراش احترام و ارزش قائل بود مثل برانکو که 11 ماه حقوق نگرفت و سه بار نامه زد، میمونداگر پولشو نمی دادن بعدش می رفت. با این توهمات توطئه کسی بهتون جام نمیده.
  • علیرضا IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    2 0
    کلا متوهم بودن توی خون شما شش تقلالی هاست... از مسئولینتون بگیرید تا بازیکنها.... میدونم هوا گرمه و کرونا هم بیداد میکنه... درکتون میکنم. چون سوزش پوکر قهرمانی،همزمان مصادف شد با گرمای تابستان..... تا این سوزش چندین برابر بشه... پس تا حدی درکتون میکنم. امیدوارم سوزشتون برای فصول بعدی به حداقل برسه و شفا پیدا کنید... الهی آمین. ولی خوشم اومد از توهماتتون هم خسته نمیشید... این یعنی سعی و تلاش و پشتکار فراوان در توهم گرائی.....
  • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 3
    تیم ما حکومتیه؟ کیسه های متوهم.... یا شما که به دروغ اکثر بازیکنانتون رو برای بازی با پارس جنوبی جم کرونایی اعلام کردید و اخر سر گندش هم در اومد که میزان آمارتون خیلی خیلی کم بوده. و بعد از مساوی در برابر پارس اون بازی باطل شد و مجددا بازی کردید و بردید.... پس شما حکومتی هستید نه ما..... اخه توهم تا چه اندازه.
    • امیر حسین IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
      0 1
      داور ها نبودن الان شما تو لیگ برتر نبودید لنگی ها
  • علی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 1
    کافرهمه راهم کیش خود داند.چون بابامحمودشون ازمنیریه جام اسنپی براشون میفرستادعادت کردن.نمیتونن فوتبالی بجنگن چسبیدن بالابی وداوری دارن سهمیه فساد میگیرن باضایع کردن حق بقیه تیما
  • یوسف IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 0
    بنازم به حقیقی ضربه سرت کاری بوده که مخش عیب کرده حزیون میگه
  • علی IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 0
    چنتا برد اوردند پرو شدند
  • مصطفی IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 0
    هر وقت شما پرسپولیسی ها قهرمان دسته ۳ شدین بیاید صحبت کنید
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 0
    کنف شدین
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 0
    لنگیا هر وقت تو فینال لیگ قهرمانان تونستین یک گل بزنید اونوقت کری بخونید
  • استقلال بزرگ IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 1
    ۱۴ بازی پرسمسعود با یک گل آن هم پنالتی اهدایی برده اگر مساوی بود پرس بابا مسعود تیم آزادگان نایب قهرمان بود پرسپولیداور اگر عرضه داشت در آسیا غلطی میکرد
  • ق ر IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    1 0
    همه ماننده برانکو نمیشه که چهار سال حق وحقوق خودشو کامل دریافت نکرد حتی مربی بعد از برانکو ، در ضمن تا حالا با اگر هیچ کس و گروهی بجای نرسیدن
  • بیژن IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    1 0
    دیگردوره وزیروامثالهم دمده شده حتی مربیان وکارشناسان به نوع وارائه بازی پر سپولیس صحه می گذارند چهار دوره قهرمانی اگر ترامپ هم پشت ما بود امری محال بود همه ما به جای پمادوسوزش ووزیر از منطق یک تیم یکدل ‌بازی یکنواخت پرسپولیس صحبت کنیم که در بدترین روز خودش یک بازی منطقی از خودش نشان داد ولی متاسفم از اینهمه فراز وفرود تیمهای رقیب که یک روز خوب ویک روز متوسط ویک روز بعد هستند ما در عین بعدی دریک روز از تیمی ضعیف تر نبودیم مگر ان روز شانس با ما نبود به جای فحش دادن وریسمان به زمین وزمان دوختن به چهار دیواری باشگاه خودتان فکر کنید که تیمی یکدست با بازی شناور در یک دوره به نمایش بگذارید تازه استقلال قوی تیم ماراهم به بهتر شدن کمک می کند که نتایج انرا درجام باشگاههای اسیا وتیم ملی می بینیم ،لطفا احترام همدیگر را داشته باشیم وکرکریهای ما ضد فوتبال واخلاق نباشد
  • محمدمهدی اسکندری IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    بدبخت تورویاسیرمیکنن تورویا قهرمان میشن...دلم خیلی براشون میسوزه همش تورویان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس