کتاب به اضافه مردم - انتشارات راه یار - کراپ‌شده

کتاب «به اضافه مردم» نوشته روح‌الله رشیدی، یکشنبه(۱۲مرداد) ساعت ۲۰ به صورت مجازی از طریق حساب اینستاگرام انتشارات «راه یار» رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق، مراسم رونمایی کتاب «به اضافه مردم» نوشته روح‌الله رشیدی، یکشنبه(۱۲مرداد) ساعت ۲۰ به صورت زنده از طریق حساب اینستاگرام انتشارات «راه یار» برگزار می‌شود.

بنابرین گزارش،  کتاب «به اضافه مردم»؛ ده اصل اساسی در کار فرهنگی، با استناد تجربیات ارزنده تاریخ انقلاب اسلامی، به بررسی ۱۰ قاعده اساسی در کار فرهنگی و تشکیلاتی پرداخته و در هر فصل هم مثال‌هایی برگرفته از خاطرات و تجربه‌های عینی افراد، جهت کاربردی شدن این قواعد آورده است.

این کتاب، علی‌رغم رویکرد انتقادی‌اش، نگاهی رو به جلو و عدالت‌خواهانه دارد و با نگاه به راهکارها و پیشنهادهای ارائه شده در کتاب، می‌توان آن را جزو یکی از کتاب‌های ضروری و مهم برای عموم فعالان فرهنگی و مردمی عنوان کرد.

براساس این گزارش، مراسم رونمایی مجازی این کتاب، علاوه بر پخش زنده از طریق اینستاگرام انتشارات «راه یار» به نشانی @raheyarpub، به طور همزمان توسط ۲۶ حساب اینستاگرامی دیگر از جمله مجمع ناشران انقلاب اسلامی، انجمن کتابفروشان خوشه، حسینیه هنر، عماریار، پاتوق کتاب تبریز و... پخش می‌شود.

گفتنی است کتاب «به اضافه مردم»؛ ده اصل اساسی در کار فرهنگی که یک ماه پس از انتشار در آستانه چاپ سوم قرار گرفته، در ۱۴۴صفحه و قیمت ۱۶هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس