لاری

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ١٢ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۴۲۳ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور، اظهار داشت: از دیروز تا امروز ١٢ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶٨۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۴٢٣ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ٣٠٩ هزار و ۴٣٧ نفر رسید؛ متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ٢٠٨ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ١٧ هزار و ١٩٠ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود:  خوشبختانه تاکنون ٢۶٨ هزار و ١٠٢ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۴٠٨٩ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری متذکر شد: تاکنون دو میلیون و ۵٠٨ هزار و ۴١٨ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استانهای مازندران، لرستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان قم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 1
    خدا را شکر، خدا را شکر، بالاخره تعداد کشته ها به صفر رسید. وای خدا باورم نمیشه. خیلی خوشحالم. اشک تو چشمای خوشگلم گوله گوله جمع شده.
  • احمدخواجوند IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    4 0
    هفت ماه هست تیم پزشکی در گیر این بیماری عفیونی هستند خسته کوبیده وبدون استراحت خداقوت ومزد الهی به این عزیزان زحمت کش قبل ازاینکه برای بیماران از درگاه خداوند شفای عاجل بخواهیم برای تیم پزشگان از در گاه خداوند سلامتی موفقیت برای انها آرزوکنیم باور بفرمایید همه اینها خانواده دارند وآرزوی همنشینی باخانواده
    • IE ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      0 3
      خدا تمام پزشکان باسواد و متعهد را حفظ کند و همه بیماران را شفا دهد.. باور بفرمایید همه اقشار جامعه خانواده دارند و گاه مزد زحماتشان داده نمی‌شود... پزشکان حداقل به اهداف مادی خود که می رسند سایر اقشار چطور؟؟!!! بهرحال ماهیت شغل پزشکی سر و کله زدن با بیمار و عفونت است... با علم به این رشته آمده اند اما سایر افراد باهوش جامعه که دکترا دارند ولی حقوق در شٱن سواد و شب بیداریهایشان ندارند چطور؟؟!!!
  • مختار IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 1
    با این وضعیت جمعیت ایران نصف خواهد شد و ری به اروزی دیرنه خود در نابودی ایران دست پیدا می کند کلید نابودی ایران
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    6 0
    خواهشمندیم در خصوص خروج داروهای کرونا از بیمارستانهای دولتی و فروش انها در بازار آزاد به قیمت 50 میلیون گزارش تهیه شود
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 0
    جوجه تیغی چشای خوشکلت اشتباه دیده!208 تا مرحوم شدند روحشان شاد وجایشان دربهشت برین-وخداوند هرچه زودترشر نحس وشوم این بیماری را ازسرتمام دنیا ریشه کن بفرماید واقعاسخته-
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    3 0
    کنکور را به تعویق بیاندازید 14 استان در وضعیت قرمز در مناطق گرم نمی توان 4 ساعت ماسک زد کولر هم نمی توان روشن کردن در ورزشگاه به جز مشکلات دیگر زیر افتاب نیز هستیم همچنین وزش باد و گرد و خاک می تواند مشکل ساز شود #تعویق_کنکور #لغو_کنکور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس