کد خبر 1101733
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
داورزنی

رئیس فدراسیون والیبال گفت: موضوع پرداخت پاداش به تیم ملی جوانان ایران فراموش نشده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی درمورد پرداخت پاداش به تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی جهان، اظهار داشت: هفته گذشته تحلیل‌های غلطی از موضوع پرداخت پاداش به جوانان مطرح شد و برخی مدعی شدند که وعده‌های فدراسیون محقق نشده است. باید به این موضوعات منطقی نگاه کرد. ملت بزرگوار ما در چند ماه گذشته درگیر ویروس کرونا بوده و وضعیت عمومی کشور تغییراتی داشته است. بعد از قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی به دنبال این بودیم که پاداش ویژه‌ای به این تیم اهدا کنیم. 

بیشتر بخوانید:

داورزنی: از میزبانی جوانان جهان انصراف دادیم

بازی مدیران فدراسیون والیبال با اسم‌های بزرگ!

وی ادامه داد: نخستین بار بود که تیم ملی جوانان ایران روی سکوی اول جهان می‌ایستاد. در گذشته هم وزارت ورزش نگاه خاصی به اولین‌ها داشت. در همان مقطع مکاتباتی با شرکت خصوصی‌سازی انجام شد، اما تغییراتی صورت گرفت تا این مکاتبات با مشکل روبرو شد، چون خودروسازان نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.

داورزنی عنوان کرد: در ادامه مذاکراتی را با وزیر ورزش انجام دادیم و قرار شد زمانی که از قهرمانان تجلیل شد، تشکر ویژه‌ای از تیم جوانان ایران شود. صحبت‌هایی را با وزارتخانه انجام دادیم. آنها اقدام کردند تا پاداش قهرمانان سال ۹۷ را بدهند و در سال ۹۸ هم پس از آن برگزار می‌شود. پاداش به جوانان فراموش نشده است. وعده‌ها محقق می‌شود و جای نگرانی نیست. موضوع پاداش جوانان نه فراموش شده و نه فراموش می‌شود، بلکه در زمان مقرر پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس