پاشازاده و مصطفی ماهی

بازیکن دوپینگی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت گفت: من در حال حاضر به کار بنایی مشغول هستم این در حالی‌ست که سال گذشته در بازی‌های آسیایی حضور داشتم.

به گزارش مشرق، مصطفی ماهی بازیکن سابق فوتبال در گفت و گو با برنامه رادیویی چهار چهار دو درباره ماجرای دوپینگش اظهار داشت: سال گذشته در بازی با فجر سپاسی به علت پارگی از ناحیه زیر شکم حدود یک ماه در خانه بستری بودم؛ شب بازی فجر سپاسی با سرخ پوشان پاکدشت آمپول زدیم و دکتر تیم به همراه آقای نیک سیرت به من دارو دادند درصورتی که من اطلاعی از این داروها نداشتم و به دلیل اینکه بازیکنان اصلی این دارو را مصرف کردند من نیز آن را خوردم.

 

وی افزود: پس از مدتی مسئول دوپینگ به من تذکر داد که باید قبل از مصرف دارو سوال بپرسید و بدانید چه چیزی را مصرف می‌کنید. پس از چندین بار تماس با نیک‌سرت و پاشازاده و عدم پاسخگویی آن‌ها، پیام ارسال کردم و گفتند نگران نباشم.

این بازیکن فوتبال با اشاره به اینکه احترام زیادی برای پاشازاده قائل است، بیان کرد: با وجود مصرف قرص، شربت و آمپول هیچ تاثیری در بازی ما نداشت و سه گل هم خوردیم. چندین بار در بازی های مختلف از جمله بازی های آسیایی و لیگ برتر تست دوپینگ دادم و جواب آن منفی بود.

ماهی در پایان تصریح: چندین بار به پاشازاده پیام داده‌ام و از او درخواست کردم تا به پیام‌های من جواب دهد. من در حال حاضر به کار بنایی مشغول هستم این در حالی‌ست که سال گذشته در بازی‌های آسیایی حضور داشتم.

پاشازاده: پشیمانی ماهی بابت دوپینگ سودی ندارد

مهدی پاشازاده سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره دوپینگ مصطفی ماهی اظهار داشت: موضوع دوپینگ این بازیکن به یک سال و ۷ ماه پیش برمی‌گردد. زمانی که من به تیم سرخ پوشان پیوستم او سر تمرینات حاضر نبود و در دسته بازیکنانی بود که تصمیم داشت با فرهاد کاظمی در نیم فصل از تیم جدا شوند.

وی افزود: زمانی که من به این تیم ملحق شدم اولین بازی خود را با ۱۳ بازیکن در سیرجان انجام دادم. در کارنامه کاری من حدود ۷،۸ سال مربی‌گری وجود دارد و در این مدت همیشه از تیمم تست گرفته‌ام و عادت من بر این است که به بازیکنان اعلام کنم که هردارویی که مصرف می‌کنند را بیان کنند تا با موارد غیرمجاز برخورد نکنیم.

سرمربی شاهین بوشهر که با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان صحبت‌ می‌کرد، با اشاره به اینکه مصطفی ماهی به دلیل مصرف متادون محروم شده است، گفت: عنوان شدن این مسائل پس از یک سال و مسابقه فردای ما با تیم پارس جنوبی دلایل نامطلوبی‌ است.

پاشازاده در پایان تصریح کرد: این بازیکن پشیمان است اما پشیمانی در حال حاضر سودی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس