رسول پناه با سکوتش هم دردسرساز است/ شکاف در عمق رابطه پرسپولیس

اقدام عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس باعث شد تا اختلافات در این باشگاه رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد و نشان بدهد مدیریت این باشگاه با سکوت خود هم می‌تواند دردسرساز باشد.

به گزارش مشرق، چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر باعث خلق رکوردی جدید در تاریخ این مسابقات شده است تا فرصت مناسبی برای شادی هواداران و خوشحالی اعضای تیم به وجود بیاورد.

با این حال مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم مدیریت مناسب باعث شده سرخپوشان بیش از پیش نگران احکام انضباطی از سوی فیفا در قبال مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی پیشین خود باشند.

مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره که پس از کناره گیری محمدحسن انصاریفرد، سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت پس از رتق و فتق امور جاری، تصمیم به پرداخت مطالبات طلبکاران گرفت.

با این حال او برای اینکه حاشیه ای در مسیر توافق با اعضای خارجی پیشین پرسپولیس به وجود نیاید و بتواند مشکلات داخلی باشگاه را بدون حاشیه پیش ببرد اقدام به ممنوع المصاحبه کردن تمام اعضای باشگاه گرفت.

تصمیمی که هر از چندگاهی توسط معاونان وی مورد نقض قرار گرفت تا بتوانند در مقابل ابهامات و اتهامات فراوان، توضیحاتی را ارئه دهند.

رسول پناه نیز چندبار برای اینکه شفاف سازی کند به رسانه ها از جمله تلویزیون پاسخگو بود اما صحبت های پرحاشیه یکی از مجریان تلویزیونی پس از پوکر قهرمانی این تیم باعث شد تا سرخپوشان تصمیم به تحریم برنامه های صدا و سیما بگیرند.

با این حال رسول پناه و سایر مسئولان این باشگاه برای ایجاد حاشیه حتی نیازی به مصاحبه هم ندارند! باشگاه پرسپولیس که رسیدگی به پرونده های سنگین محکومیت خود را کاملا غیر شفاف و محرمانه پیش می برد تصمیم به دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون سرمربیان پیشین این تیم در جشن قهرمانی فصل جاری سرخپوشان گرفت؛ دقیقا دو مربی که بیشترین طلب را هم از باشگاه دارند.

این دعوت با واکنش تند یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و تنی چند از بازیکنان باتجربه این تیم روبرو شد. یحیی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خواهان پایان «شوآف ها» و پرداخت طلب برانکو و کالدرون برای جلوگیری از محرومیت باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی شد.

بازیکنان با تجربه نیز بابت عدم دریافت مطالبات فصول گذشته خود از رسول پناه شاکی هستند که نشان می دهد مدیریت فعلی باشگاه به جای ساختن روزهای خوش برای هواداران و اعضای تیم به دلیل رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی فعلا باعث ایجاد شکاف بین بدنه مدیریت و رختکن تیم شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس