کد خبر 1101065
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
ویسی: برای نباختن و کسب امتیاز به مصاف تراکتور می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای نباختن و کسب امتیاز مقابل تراکتور قرار می‌گیریم و امیدوارم با دست پر تبریز را ترک کنیم.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان که به دلیل تأخیر در زمان پرواز و برنامه تمرینی تیمش در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور حضور پیدا نکرد، با ارسال ویدئو نظراتش را در خصوص دیدار فردا اعلام کرد.

وی اظهار داشت: خوشحال هستیم که دوباره به تبریز آمدیم. تبریز شهری است که واقعاً لیاقت داشتن دو تیم در لیگ برتر و حضور نماینده در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. در چهار راه‌های این شهر کودک کار نمی‌بینیم و از این بابت خوشحالی ما دوچندان است.

سرمربی پیکان ادامه داد: بازی بسیار سخت و حساسی مقابل تراکتور خواهیم داشت. این تیم برای کسب سهمیه آسیا و ما برای سقوط نکردن به دسته اول می‌جنگیم. امیدوارم روند خوبی که داشتیم و در 4 هفته شکست نخوردیم را در تبریز ادامه بدهیم. برای نباختن و کسب امتیاز بازی می‌کنیم و امیدوارم با دست پر تبریز را ترک کنیم.

ویسی در خصوص وضعیت مصدوم و محرومان تیمش برای دیدار با تراکتور خاطرنشان کرد: برای بازی فردا محروم نداریم، اما 2،3 بازیکن‌مان مصدوم هستند که امیدوارم برای بازی فردا برسند.

وی در پایان گفت: بازی‌ها رفته‌رفته حساس و حساس‌تر می‌شود. بر همین اساس از کمیته داوران و ناظران مسابقات انتظار داریم که نظارت‌شان را چه در لیگ برتر و چه لیگ یک بهتر کنند تا خدایی نکرده در هفته‌های پایانی شائبه‌ای پیش نیاید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس