کد خبر 1101026
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
حزب الله لبنان نمایه

رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در اشاره به تحولات اخیر در مرز شمالی فلسطین اشغالی (مرز با لبنان)، نگرانی خود را از ازدست دادن قدرت بازدارندگی در برابر حزب‌الله ابراز داشت.

به گزارش مشرق، پایگاه صهیونیستی «کیبا»، امروز (پنجشنبه)، خبر داد که  «دانی یاتوم» رئیس سابق اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی از تحولات اخیر در مرزهای لبنان ابراز نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

اقدامات صهیونیست‌ها از بیم نیروهای مقاومت

به گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، رئیس سابق موساد در این خصوص گفت: «من این ملاحظات را نمی‌فهمم مگر اینکه چیزی در کار باشد و من متوجه آن نشده باشم. نصرالله نشسته است،‌ کیف می‌کند و می‌گوید من چیزی را از دست ندادم. اتفاقا برعکس، من یک دستاورد دارم. به اراضی اسرائیل وارد شدم و آنها جرأت نکرده‌اند نیروهایم را از پای درآورند آن هم از ترس پاسخ دادن. خوب کجا برنده شده‌ایم».

دانی یاتوم در ادامه گفت، بهتر بود آنانی را که به خاک فلسطین اشغالی نفوذ کردند، از پای در می‌آوردیم و «حتی اگر این تحول به یک تقابل گسترده‌تر ختم می‌شد».

دانی یاتوم اشاره دارد به اظهارات روز گذشته رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی شد ارتش این رژیم به علت جلوگیری از تنش، نیروهای حزب‌الله را هدف قرار نداده است.

یاتوم در ادامه پرسید: «دفعه بعد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ حزب‌الله خواهد گفت موفق نشدند بار دیگر تلاش می‌کنیم. در مقابل این [اقدام] چه کار کردیم؟ نه تنها مشکلی را حل نکردیم بلکه بخشی از این مشکل را نیز نتوانستیم حل کنیم. آنها تلاش خواهند کرد بمب‌گذاری کنند، تیراندازی کنند یا مواردی مشابه این اقدام‌ها. آن وقت آنها [تازه] آنها را می‌کشیم و آنها هم پاسخ می‌دهند».

روز دوشنبه هفته جاری رژیم صهیونیستی با ساخت یک سناریوی جعلی مدعی شد که سه یا چهار نیروی حزب‌الله به خاک فلسطین اشغالی نفوذ کردند و میان آن‌ها درگیری رخ داده است. اما حزب‌الله ساعاتی پس از گزارش‌ رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی ضمن رد این ادعا، تأکید کرد که هیچ درگیری یا تیراندازی از سوی مقاومت اسلامی صورت نگرفته است.

حزب‌الله در بیانیه یادشده گفت که تلاش دشمن برای «ایجاد پیروزهای توهم‌آمیز و دروغین» علت ادعاهای رژیم صهیونیستی بوده است.

پایگاه خبری شبکه المیادین نیز روز گذشته در گزارشی خبر داد ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پس از اعلام سناریویی جعلی خود،‌ مدعی شد که تحرکاتی مشکوک در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی با لبنان صورت گرفته است که به دنبال این اعلام، نیروهای این رژیم اقدام به تیراندازی کرده بودند؛ اما ساعاتی بعد، ارتش این رژیم اعلام کرد که هیچ فرد مظنونی در نزدیکی مرز حضور نداشته است

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس