نظامی سابق صهیونیست: این نصر‌الله است که دستورکار را به اسرائیل دیکته می‌کند

فرمانده اسبق منطقه شمال در ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در ارتباط با تحولات روز گذشته در مرزهای جنوبی لبنان تأ‌کید کرد که این حزب‌الله است که دستور کار را به تل‌آویو دیکته می‌کند.

به گزارش مشرق، «عمیرام لوین» فرمانده اسبق منطقه شمال ارتش در ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، در اظهاراتی به تحولات روز گذشته در مرزهای جنوبی لبنان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری «العهد»، فرمانده اسبق منطقه شمال در ارتباط با تحولات روز گذشته گفت: «حادثه امنیتی که روز گذشته اتفاق افتاد، شرم‌آور و مدیریت آن ناموفق است».

بیشتر بخوانید:

پیام مجدد تل‌آویو به حزب‌ الله از طریق واسطه‌های بین‌المللی

عمیرام لوین در ادامه گفت: «این نصرالله است که دستورکار را به اسرائیل دیکته می‌کند».

این اظهارات درست پس از آن است که عصر روز گذشته برخی منابع صهیونیستی مدعی شدند که ارتش این رژیم با نیروهای حزب‌الله در مرزهای جنوبی لبنان درگیر شده است.

اما حزب‌الله ساعاتی پس از گزارش‌ رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی ضمن رد این ادعا، تأکید کرد که هیچ درگیری یا تیراندازی از سوی مقاومت اسلامی صورت نگرفته است.

حزب‌الله در بیانیه یادشده گفت که تلاش دشمن برای «ایجاد پیروزهای توهم‌آمیز و دروغین» علت ادعاهای رژیم صهیونیستی بوده است.

«آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» نیز روز گذشته در ارتباط با تحولات صورت گرفته در مرزهای جنوبی لبنان گفت نصرالله ثابت کرد که به حرفش عمل می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • a IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    4 0
    گمونم مثل لشکر برره با دشمن فرضی درگیر شدن و شکست خوردن روی بند رخت ارتش ارائیل چقد شلوار خیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس