کد خبر 1100725
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
بورس

اثرگذاری زیاد شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها موجب شده تا معمولا در موضوعات مورد توجه مردم دو گروه با دو هدف فعال ‌شوند: «کسب منافع مادی» و «اهداف سیاسی ـ امنیتی».

به گزارش مشرق، همه این گروه‌ها با ظاهر و محتوایی فریبنده مخاطب را علاقه‌مند به حضور و دعوت از دیگران به کانال یا گروه مدنظر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

روند مثبت بورس با شیب ملایم

سایه روشن‌ بورس املاک بر سر بازار مسکن

در رخدادهایی چون موسسات اعتباری، پدیده شاندیز، اعتصاب کامیونداران و... شاهد تشکیل گروه‌هایی این‌چنین بوده‌ایم که عموما اهداف مالی یا سیاسی و ضدامنیتی داشتند.ایجاد کانال‌های اعلام نرخ ارز، طلا، سکه نیز از همین قاعده تبعیت می‌کند. 

ایجاد کانال‌های جدید برای جذب علاقه‌مندان به بازار سرمایه و بورس نیز از همین دست است که طی ماه‌های گذشته با افزایش اشتیاق مردم ایجاد و بشدت درحال توسعه است.

بررسی‌های «نورنیوز» نشان می‌دهد که فعال‌سازی و هدایت بسیاری از این کانال‌ها و گروه‌ها در حوزه بورس توسط گروه‌های مافیایی و ضدانقلاب خارج‌نشین انجام شده است.

منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    0 0
    حتمادشمن بدنبال راه ارزانترنفوذوانحراف کارایی ارگانهادرجهت منافع خوداست که بایددقت وپیشگیری شود.
  • اعتمادی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    1 1
    به زودی شاهد انفجار و فرو پاشی بورس خواهیم بود .هشدار هزار باری.
  • اعتمادی IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    1 0
    به زودی شاهد انفجار و فرو پاشی بورس خواهیم بود .هشدار هزار باری.
  • علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    بورس امن ترین جا برا سرمایه گذاری است. و هنوز بورس ایران در کمترین نقطه نسبت به تناسب دیگر ارزها قرار دارد و با توجه به بازارهای جهانی و مقایسه قیمت ها شرایط بورس عادی است . افرادی که از فروپاشی بورس حرف میزنند هنوز نمی دانند که قیمت طلا و دلار چقدر افزایش یافته .اگر قیمتها کاهش یابد ارزش پولی افزایش میابد و باز کسی چیزی از دست نمیدهد .ساده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس