شفر از استقلال جریمه روزانه هم می‌گیرد!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در رابطه با پرونده شفر، استقلال علاوه بر ۵۵۰ هزار دلار، باید تا زمان پرداخت اصل مبلغ، روزی ۴ هزار دلار نیز تحت عنوان جریمه روزانه به این مربی پرداخت کند.

به گزارش مشرق، پرونده شکایت وینفرد شفر از استقلال به‌معنای واقعی کلمه بغرنج شده و اگر طرف ایرانی حداکثر تا هفته اول شهریور نتواند این داستان را به سرانجام برساند، متأسفانه باید گفت اتفاقات تلخی در انتظارش خواهد بود. سرمربی اسبق استقلال از فیفا علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته و عدم انجام تعهد تأکید شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون جهانی موجب اتخاذ تصمیمات جدیدی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به احتمال کسر امتیاز از استقلال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

۲ طلسمی که استقلال شکست

در همین خصوص ظهر دیروز شنیدیم جدا از رقم ۵۵۰ هزار دلاری که استقلال محکوم به پرداخت شده، رقمی نیز تحت عنوان جریمه روزانه به این باشگاه تعلق می‌گیرد. براساس قوانین فیفا، پس از صدور یک رأی و قطعی شدن آن، به باشگاه بدهکار فرصتی بین یک ماه تا ۴۵ روز برای پرداخت بدهی‌اش داده می‌شود، اما در خلال این فرصت به ازای هر روز، مبلغی تحت عنوان جریمه روزانه هم به اصل طلب اضافه خواهد شد و در نهایت رقم مذکور نیز باید به طور کامل تسویه حساب شود.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در رابطه با پرونده شفر، استقلال علاوه بر ۵۵۰ هزار دلار، باید تا زمان پرداخت اصل مبلغ، روزی ۴ هزار دلار نیز (البته از زمان قطعی شدن حکم) تحت عنوان جریمه روزانه به این مربی پرداخت کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عاشق ایران IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    2 0
    چشم وزیر ورزش روشن . میگم در قران آمده به حساب مردم رسیدگی خواهد حتی به اندازه مثقال شامل این حضرات هم میشه ؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس