کد خبر 1100231
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
۲ طلسمی که استقلال شکست؛ کریمی، رفت و برگشت شد

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد برای اولین بار در جم به گل و برتری برسد.

به گزارش مشرق، در یکی از ۲ بازی عقب افتاده هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تهرانی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد و ۴۵ امتیازی شود. شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی به رده دوم جدول رده بندی صعود  کردند.

از اتفاقات مهم این بازی که برای اولین بار رخ داد این بود که استقلال در سومین سفر به جم توانست برای اولین بار دروازه تیم میزبان را باز کند. علی کریمی در اواخر نیمه نخست با شوتی سرکش موفق به انجام این کار شد. کریمی که در بازی رفت نیز توانسته بود دروازه پارس را باز کند بدین ترتیب روی هشتمین گل این فصل تیمش نیز اثر مستقیم داشت.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی

گل استقلال تنها طلسمی نبود که تیم مجیدی شکست. آنها موفق شدند برای اولین بار در جم به برتری هم برسند. ۲ سفر قبلی استقلال منجر به ۲ شکست با نتیجه ۲ بر صفر و یک بر صفر شده بود. در آن دوران علیرضا منصوریان و وینفرد شفر هدایت آبی‌پوشان را به عهده داشتند. مجیدی اما اسیر این داستان نشد و مانند استراماچونی حریف خو را در لیگ نوزدهم با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد تا پارس در برابر استقلال رفت و برگشت شود.

لازم به ذکر است در ۶ دیداری که این ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر برگزار کرده‌اند هیچ وقت نتیجه مساوی به دست نیامده و استقلال چهار برد به دست آورده و تیم جمی صاحب ۲ پیروزی شده است. حالا اما بعد از سه مسابقه در لیگ برتر پارس شکست خورد و اولین شکست سیروس پورموسوی در این تیم نیز رقم خورد. پارس با دریافت ۹ گل از استقلال از هیچ تیمی به اندازه آبی‌پوشان تهرانی در لیگ برتر گل نخورده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس