پایگاه نظامیان آمریکا

منابع خبری از اصابت چند راکت به یک پایگاهی نظامی آمریکا در اطراف فرودگاه بین‌المللی بغداد عراق خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عراقی شامگاه سه‌شنبه از اصابت چند راکت به پایگاه نظامی «ویکتوری» در اطراف فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر دادند.

شبکه ماهواره‌ای «دجله» عراق به نقل از منبعی در این کشور گزارش داد که چند فروند کاتیوشا به کمپ و پایگاه «ویکتوری» در نزدیک فرودگاه بغداد اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید:

انفجار بمب در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه

آمریکایی ها خواهان استقرار مجدد نیروهای خود در عراق بودند

شبکه تلویزیونی «سومریه» عراق نیز به نقل از منابع آگاه خود، اصابت چند راکت به این پایگاه را تأیید کرد.

مرکز رسانه‌ای «صابرین» نیز با اعلام اینکه راکت‌ها از «الدهله» واقع در بخش «ابوغریب» شلیک شده، گزارش داد که این پایگاه متعلق به نیروهای آمریکایی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی «عراق اولترا»، پایگاه ویکتوری یکی از پایگاه‌های هوایی مهم آمریکا در عراق است که به سفارت آمریکا در بغداد نزدیک بوده و دارای باند فرود برای انواع هواپیماست. این پایگاه گنجایش هزار نظامی را دارد.

مرکز رسانه‌ای صابرین نوشت که بعد از اصابت راکت‌ها به بخش نظامی پایگاه مذکور، بالگردهای آپاچی آمریکا در آسمان منطقه به پرواز درآمده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    4 3
    با پهپاد از خاک ایران بزنید شون دیگه
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 1
    مثلا هلی کوپترها برای راکتهایی که چند ساعت قبل با ساعت کوک شده اند می خواهند چی کار کنند امریکایی ها هم واقعا احمق هستند
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      0 0
      بالگرد ها رو پروندن تا نزنیدشون
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 3
    عراقی ها از استراتژی افاغنه در جنگ با شوروی بهره می برند امریکا و الکاظمی شانسی در این جنگ ندارند فقط امار تلفات بالا خواهد رفت
  • NL ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    4 4
    امریکا میزنه رگباری شخم میزنه و حذف میکنه اینا هم گهگداری 4 تا ترقه کور میزنن به در و دیوار.دیگه از ترقه های ایران که بهتر ندارن ترقه های ایران نهایتا باعث سردرد 4 نفر شد یکم پارچه های دور پایگاه رو پاره کرد.
    • پسر مشهدی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      3 0
      آره فقط بعضی وقتام رگباری مملکت خودش شخم میخوره... البته که 10 تا آتیش سوزی بزرگ مراکز صنعتی و نظامی امریکا توی سه هفته اخیر به خاطر ترقه بازی چندتا سرباز شیطون بلا بوده و ربطی به چیزی نداره. مثلا اون ناو 255 متریشون توی خاک خودشون که اتیش گرفت هم چیزیش نشد نهایتا پارچه های دورش پاره شد. :))))))))))
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    0 1
    پاسخ نابودی مهمات حشد را بدهید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس