کد خبر 1100329
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰

به گزارش مشرق، صفحه توییتری منتسب به آیت الله فاطمی نیا نوشت: خدا گناه «آبرو بردن»را سخت میبخشد. امام باقر فرمودند: «کسی که آبروی مردم را نریزد، خداوند از گناهان او صرف‌نظر خواهد کرد.» اغلب جهنمی‌ها، جهنمی زبان هستند! فکرنکنید همه از دیوار مردم بالا میروند. یک مشت مقدس را می‌آورند جهنم به سبب اینکه آبرو میبردند! اسلام خواهان حفظ آبروی فرد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    4 1
    از جهانی که در ان جهنم است خسته ام رشد میخواهم! از بهشتی که در ان علم نیست کلافه ام، اذن باب العلم می خواهم ! و از مدینه فاضله مدینه العلم!
  • IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    11 3
    یک عده مقدس هم هستند مثل ابوموسی اشعری همیشه در بزنگاهها نقش استاد اخلاق را دارند و در مقابل گناهان علنی سکوت می کنند.
    • غارت شده IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      0 0
      سالها پیش من در محیط کاری به مافوق ها گفتم فلانی سوتی می دهد که سوتی داد آنهم در کشور خارجی، یا گفتم که این چند نفر ره به ترکستان دارند، و رفتند با نامه نگاری خارج از قانون، مرکز نشین و نفع اقتصادی بنام بقیه مجموعه ولی به کام خود در فلان شهر، یا گفتم عدالت ادعایی شما کشک است، و فلانی خود زنی کرد، کتمان کردند، یا گفتم دارند سازمان های بیرونی برخی از افراد مجموعه را به ناکجا آباد میبرند، کتمان کردند، و بردند؟ یا گفتم دارند به خطا میروند، در کشو میز ساعت گرانقیمت دارد و مدعی است از فلان شیخ سعودی در قصرالضیافه؟ هدیه گرفته، او با این اندیشه و دلبستگی چه می آموزد به فرزندان در غیر انتفاعی؟ کتمان کردند، یا گفتم دو نفر با لباس شخصی با دسته گل به اتاق معاون شهرسازی سیستم فاسد در دارالمؤمنین رفتند، توجهی نکردند، یا گفتم از پول این مردم هفت میلیارد خرج اَتَینا برای ساختمان منسوب به...؟ کردند، گفتند ان شاء الله پاک است؟ یا گفتم 19 دستگاه خودرو سازمانی را به فلان تیم شهرستانی دادند، گفتند دخالت نکن؟ یا گفتم در جاسوس خانه فلان سازمانِ زبان بلد، بازی بُرد بُرد والله بُرد است، چشم بستند؟ یا گفتم فلانی مدرک چند ماهه گرفت، گفتند مگه میشه؟ یا گفتم..... خیلی گفتم، اثر نکرد، زودتر از موعد زدم بیرون، تا کلاه خود بالاتر بگیرند....
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      1 1
      پس با این همه اخبار کشفیات و دست کجی که به مافوق ها گفتم، آبرو برده ام؟
  • ضدتهمت زن IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    3 2
    اتفاقا" این مطالب تذکری است برای مشرق نیوز ومشرق نیوزی های متوهم که به همه توهین می کنند
  • عبا دالله IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    1 4
    به مشرق نیوزیهای بگید کم اب رو ریزی کنند مرگ بر امریکا باور کنید عبادت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس