به گزارش مشرق، مجتبی توانگر، نماینده مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: کمیسیون بودجه در فرایند انتخاب رییس دیوان محاسبات نسبت به وظایف قانونی خود کوتاهی کرده و بدون استعلام و دقت مدارک را تایید کرده است با توجه به نظر رییس مجلس در چارچوب قانون کمیسیون بودجه بایستی پاسخگو و در جهت اصلاح حرکت نماید دیوان برای شروعی کارآمد نیازمند رفع این شبهه‌هاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • وطن پرست DE ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    11 10
    تاجگردون های این مجلس دارن تک تک خودشون رو نشون می دن. جالبه اون همه انتصاب پر از حاشیه در دولت و مجلس های قبل رخ داد اما کسی چیزی نمی گفت حالا درمقابل یک انتصاب که ازش خوششون نمیاد تا پای بیابرو کردن هم پیش می رن. اگه برای شماها استفاده نکردن از افراد بدنام مهم بود الان بیژن زنگنه وزیر نفت این کشور نبود. یک روز به بهانه ازادی بیان حتی معصومین رو نقد می کنید و یک روز به اسم حفظ ابروی مومن برای نقدی کوچک به اختلاصگران یقه پاره می کنید.
    • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      2 0
      آقای محترم این خودش اصول گراست. سواد و آگاهی نداری لطف کن نظر نده
    • پویا IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      1 0
      شما نسبت به آنچه که فرمودین یقین دارین؟ اگه نه، کار شما گناه بزرگ تهمت است.
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    خوب خوبه تو مجلسم چهار تا انقلابی واقعی پیدا ششدند جلو بی قانونی بگیرن خدا کنه در عمل ببینیم
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    توجه داشته باشید خواهش می کنم توجه کنید توییتر برای مردم عادی کشورم ایران ممنوع و فیلتر است اما آقایان مسئول از کوچک و بزرگ مردم بیگانه کشورهای بیگانه و یا حتی دشمن را محرم اسرار و مسائل داخلی و مهم کشورم می نمایند و آنها را سهیم در دانستن ریز مسائل کشور می نمایند و نظرات خودشان را که کاملا مربوط به اهم مسائل داخلی است را با بیگانگان به اشتراک می گذارند !!!؟؟؟؟؟ چرا توئیتر فیلتر است ؟؟؟؟ کسی نیست پاسخ دهد؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر فیلتر است مسئولین حق ندارند مسائل و نظرات مربوط به امورات کشور را توئیت و با بیگانگان به اشتراک بگذارند و ما مردم خودمان بیگانه باشیم بیگانگان بدانند اما برای ما ممنوع است!!!!؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس