کد خبر 1099752
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

امروزه اکثر مدارک و فایل های مهم را در کامپیوتر ها یا تلفن های همراه ذخیره می کنیم . به توجه به مشکلات این سیستم ها و یا اشتباهات ما ممکن است این اسناد از روی سیستم ما پاک شوند. آیا تمام فایل های مهم شما از دست رفته است؟ آیا تمام زحمات و اسناد شما پاک است؟ خیر ، شاید در گذشته این امر غیر ممکن بوده اما امروز برنامه EaseUS تمامی نگرانی های شما را برطرف کرده است . با استفاده از این غول بازیابی می توانید به راحتی هزاران ترابایت داده ( عکس ، فیلم ، اسناد ، rar و ... ) را بازیابی کنید و اطلاعات حذف شده خود را بازگردانید .

drw-free

برترین ویژگی : آسیب نمی رساند

اگر کمی با گذشته اینگونه برنامه ها آشنا باشید قطعا به همراه کلمه بازیابی ، کلمه سوختن هارد را نیز شنیده اید .

برنامه بازیابی EaseUS با نوآوری جدید و بروز بطور کامل این مشکل را حل کرده و می توانید با خیال راحت هزاران ترابایت داده را بازیابی کنید .

آسان : بازیابی در 3 مرحله

دیگر زمان ساعت ها معطلی و دردسر برای بازیابی اطلاعات گذشته . امروز تنها با 3 مرحله به راحنی اطلاعات دستگاه مورد نظر خود را بازیابی کنید .

1- درایو ( فلش ، هارد ، مموری ، رم ) مورد نظر خود را برای بازیابی اطلاعت انتخاب کنید .

2- منتظر جستجوی فایل های ازدست رقته باشید .

3- فایل های خود را برای بازیابی انتخاب کنید و تمام .

قدرت : بدون یک بایت خطا

قدرت ستودنی این برنامه را نمیتوان در کلمات گنجاند اما این برنامه حرفه ای تمامی اطلاعات از دست رفته شما را بدون یک بایت خطا بازمیگرداند و دیگر نگران کوچکترین فایل های خود نباشید .

قدرت این ابزار به قدری بالاست که شما حتی می توانید اولین فایلی که به روی درایو خود ریخته اید را بازیابی کنید . ای ابزار تمامی اطلاعات شما را از روز اول استفاده از هارد برای شما بازیابی می کند و در اختیارتان قرار می دهد .

سرعت عملکرد در کنار این قدرت واقعا کار را برای شما آسان کرده است . اگر یک بار از این برنامه استفاده کنید قطعا متوجه قدرت آن می شوید . سرعت بازیابی در کنار قدرت و دقت آن واقعا شگفت انگیز است و می تواند فایل های شما را با دقت و در کمترین زمان ممکن ریکاوری کند .

همه جانبه بودن در کنار قدرت و سرعت ، استفاده از این برنامه را واجب می کند . شما در نهایت سرعت ، با دقت و قدرت تمامی فایل های خود با تمامی پسوند ها را می توانید بازیابی کنید . این واقعا شگفت انگیز است .

رایگان : دارای نسخه تست 

شما از تمامی امکانات این برنامه می توانید بصورت رایگان استفاده کنید و آن را تست کنید . در نسخه رایگان این نرم افزار می توانید تمامی اطلاعات حذف شده خود را مشاده و تنها 20 گیگابایت از آن را بازیابی کنید .

پیشنهاد ما این است که حتما یک بار این برنامه را تست کنید تا معنی حرف های ما را در واقعیت حس کنید .

دانلود : در دسترس برای اندروید ، ویندوز و مک

این ابزار ریکاوری برای تمامی سیستم عامل ها از جمله اندروید ، ویندوز و مک موجود است .

شما می توانید به راحتی فایل های از دست رفته را در فلش ، مموری ، گوشی اندروید ، درایو های ویندوز و مک و ...  بازیابی کنید و تمامی اطلاعات آن را با قدرت و سرعت در کمترین زمان ممکن برگردانید.

اگر فکر می کنید این ابزار را نیاز دارید می توانید آن را دانلود و نصب نمایید

دانلود نسخه ویندوز با لینک مستقیم

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    بسیار خوب بود.لطفا از نرم افزارهای کاربردی هم برای ارائه در این قسمت استفاده نمایید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس