کد خبر 1099465
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴
مورینیو

ژوزه مورینیو با تاتنهام توانسته در 5 بازی اخیر لیگ برتر انگلیس بیشترین امتیازات را جمع کند.

به گزارش مشرق، تاتنهام نایب قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان، فصل جاری شروع بسیار بدی داشت و در نهایت کار به جایی رسید که سران باشگاه اقدام به برکناری مائوریسیو پوچتینو کردند و در نهایت ژوزه مورینیو پس از یک سال خانه نشینی به نیمکت مربیگری بازگشت.

بیشتر بخوانید:

مورینیو: من خیلی اخبار را نمی‌خوانم

آقای خاص موفق شد تاتنهام را از نیمه پایینی جدول جدا کند و اکنون توانسته سهمیه حضور در پلی آف لیگ اروپا را برای این تیم قطعی کند و در هفته پایانی(امروز برابر پالاس) به دنبال ثبت جایگاه این تیم در دور گروهی این رقابت هاست.

مورینیو در نشست خبری این بازی و در واکنش به برخی انتقادات گفت:« وقتی مربی تاتنهام شدم، تیم در رده 14 قرار داشت و سه امتیاز از آرسنال کمتر داشت اما امتیازاتی که تیم با من جمع کرد را حالا محاسبه کنید. البته در نهایت همیشه تیم است که اهمیت دارد و نه من به عنوان مربی.»

مورینیو ادامه داد:« اگر همچنان قصد انتقاد از من را دارید، باید بگویم که از حیث کسب امتیاز، من چهارمین مربی فصل جاری هستم. اگر فکر می کنید فصل ما بد بوده، این دیگر نظر شماست. اگر می خواهید کمی به من بخندید، باید بگویم که من قهرمان پنج هفته اخیر لیگ برتر هستم و می توانید به من مدال قهرمانی بدهید چرا که از 5 بازی اخیر، 13 امتیاز گرفته ایم؛ یعنی بیشتر از هر تیمی.

هیچ چیز جز فشار توقعات بالا در من ایجاد انگیزه نمی کند. نگران اثبات خودم به هیچکس نیستم و فقط خودم را وقف کارم کرده ام. برای من مهمترین بازی، بازی بعدی است و مهمترین فصل، فصل آینده. از حالا بی صبرانه منتظر فصل 21-2020 هستم. با خیالی آسوده به سازماندهی تیم برای فصل بعد فکر می کنم و قدم به قدم تبدیل به تیمی بهتر خواهیم شد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس