کد خبر 1099414
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تاخت‌وتاز توفان پرقدرت «هانا» در تگزاس؛ اعلام هشدار فاجعه

طوفان «هانا» با بادهایی به سرعت 145 کیلومتر بر ساعت در حال درنوردیدن تگزاس آمریکاست و این در حالی است که این ایالت با بحران کرونا هم درگیر است.

به گزارش مشرق، طوفان هانا با بادهایی به سرعت ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت در حال درنوردیدن ایالت تگزاس آمریکاست و فرماندار این ایالت هشدار فاجعه برای ۳۲ شهرستان اعلام کرده است.

در عین حال «گرگ ابوت» گفته این توفان در کنار خیزش موارد ابتلا به کروناویروس در این ایالت، سرویس‌های اضطراری را با چالش مواجه خواهد کرد.

بادهای شدید همراه باران همچنین این ایالت را با احتمال وقوع گردباد مواجه کرده است. این ایالت برنامه‌هایی را برای باز کردن صدها پناهگاه به منظور اسکان افرادی که ناچار به تخلیه خانه‌های خود به دلیل قرار داشتن بر سر مسیر توفان شده‌اند، دنبال می‌کند.

ببینید:

نخستین مورد رانش زمین در پی وقوع توفان در شمال شهر «پورت منزفیلد» در ۲۰۹ کیلومتری جنوب شهر «کورپس کریستی» و دومین مورد در شهرستان «کندی» رخ داده است.

به گزارش «یورو نیوز»، تا شنبه عصر از قدرت این طوفان اندکی کاسته شد و سرعت باد به ۱۳۷ کیلومتر بر ساعت رسید. گفته می‌شود در ادامه مسیر طوفان در این ایالت از سرعت و قدرت آن کاسته خواهد شد.

این اولین توفان فصل طوفان آتلانتیک در سال ۲۰۲۰ است. «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری از مردم خواسته به هشدارها توجه کنند و پناه بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    خیلی هم عالی، مردم بی گناه تظاهرات کننده، لطفأ شما برین خونتون، شاید این پلیس و گارد ملی رو به امید خدا طوفان برد به درک واصل شدن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس