کد خبر 1099383
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
گزارش تمرین استقلال| آخرین توصیه‌های مجیدی به بازیکنان/قائدی به پارس جنوبی رسید

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به عسلویه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش مشرق، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با پارس جنوبی از ساعت 11 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*مهدی قائدی که در تمرینات 2 روز اخیر سبک‌تر از دیگر بازیکنان تمرین کرده بود امروز در تمامی برنامه‌های گروهی تیمش حضور داشت.وی در جریان بازی با نساجی آسیب جزئی دید.

بیشتر بخوانید:

شجاعیان: در لیست استندبای مانده‌ام

*محمد دانشگر به دلیل مسائل انضباطی در تمرین امروز حضور نداشت. قرار است بعد از بازی با پارس جنوبی این بازیکن در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.

*داریوش شجاعیان با وجود عدم سفر به جم در تمرین امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

* در بخش ابتدایی تمرین امروز بازیکنان زیر نظر ربانی به گرم کردن پرداخته و سپس کار تاکتیکی انجام شد. سرمربی استقلال در برخی از دقایق تمرین امروز پا به توپ شد.

*قرار است بازیکنان استقلال راهی منازل خود شده و ساعت 16:30 در فرودگاه حضور پیدا کنند. تیم فوتبال استقلال ساعت 18 تهران را به مقصد عسلویه ترک کند.

آبی پوشان فردا از ساعت 21 به مصاف پارس جنوبی می‌روند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    در ابتدا با دیدن بازیهای قائدی فکر میکردیم بعد از سالها بازیکنی در حد و اندازه علی کریمی یا خداداد خواهیم داشت. متاسفانه خیلی زود اسیر حاشیه شد و امیدهایمان را به باد داد. شرکت در مهمانی های شبانه آمادگی بدنی او را کم کرد و بعد از آن تصادف کذائی هم سربراه نشد. متاسفانه هنگامی به اشتباهات خود پی خواهد برد که سن و سالش بالا رفته و کمتر تیمی خواهان بازیکن با شیطنت های اخلاقی است. و خیلی سریه بازیکنان جوانتر جایش را خواهندگرفت. ایکاش قدر خود را بیشتر میدانست و تبدیل به یک ستاره بینالمللی میشد. حیف و صد حیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس