کد خبر 1099293
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
سقوط یک هواپیمای کوچک با 6 سرنشین در ایالت یوتا

به دنبال سقوط یک هواپیمای کوچک با ۶ سرنشین در ایالت یوتا در جنوب غرب آمریکا، چندین نفر زخمی شدند و پلیس احتمال می‌دهد این سانحه چند کشته نیز برجای گذاشته باشد.

به گزارش مشرق، در پی سقوط یک هواپیمای کوچک در شهر وست جردن در ایالت یوتا، چندین نفر زخمی شدند اما به گفته مقامات ممکن است بر اثر این سانحه چند نفر کشته شده باشند.

به گزارش شبکه «فاکس نیوز»، اداره هوانوردی فدرال (اف‌اِی‌اِی) اعلام کرد شنبه بعدازظهر یک هواپیمای کوچک مدل Piper PA-۳۲ با ۶ سرنشین در حیاط پشتی یک خانه سقوط کرد.

بیشتر بخوانید:

پلیس محلی اعلام کرد یک نفر در آن خانه بوده و به دلیل این حادثه دچار جراحت شده است. وضعیت سرنشینان هواپیما فوراً در دسترس نبود، اما یک سخنگوی پلیس در مصاحبه با شبکه «فاکس ۱۳» اعلام کرد این سانحه ممکن است باعث مرگ تعدادی از سرنشینان شده باشد.

یک خانه بر اثر این سقوط آتش گرفت که باعث آسیب دیدن دو خانه دیگر شد. این هواپیما از فرودگاه محلی «سوت ولی» بلند شده بود که حدود ساعت یک و سی دقیقه عصر به وقت محلی دچار سانحه شد.

اداره هوانوردی فدرال و هیات ملی ایمنی حمل و نقل در حال حاضر مشغول تحقیقات در خصوص این سانحه هستند. بنابر گزارش‌ها چندین بالگرد پزشکی برای انتقال مجروحان به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه، به آنجا اعزام شدند.

هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این اتفاق در دست نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    2 0
    اگر هم کشته شده باشند، با ضربه ملایم کشته شده اند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس