وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ارسال پیام به حزب‌الله را تأیید کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بدون وارد شدن به جزئیات ارسال پیام به حزب الله اعلام کرد، این رژیم پیامی را که لازم بوده فرستاده شود، فرستاده است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری شبکه «المیادین»، دیروز (شنبه) خبر داد که تل‌آویو از طریق سازمان ملل متحد نامه‌ای برای حزب الله لبنان ارسال کرده است.

المیادین در ارتباط با محتوای این پیام نوشت:‌ «محتوای پیام اسرائیل این است که تل‌آویو درباره حضور "علی محسن" اطلاعی نداشته و همچنین قصد کشتن او را نیز نداشته است».

بیشتر بخوانید:

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به ارسال این پیام برای حزب‌الله گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم، ما آنچه را که باید می‌فرستادیم، به جایی که باید می‌فرستادیم، فرستادیم.

وی ادامه داد، دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی تمام اقدامات از این نوع را که باید اتخاذ شوند، در پیش خواهد گرفت.

حزب‌الله لبنان به دنبال حمله هوایی هفته گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از این نیروهای این جنبش به نام «علی کامل محسن» به شهادت رسیده است.

طی روزهای گذشته، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قول ارتش این رژیم صهیونیستی نوشتند که حزب الله لبنان خود را برای «انتقام» از این رژیم آماده کرده است و این رژیم نیز سلسله اقداماتی در همین راستا انجام داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    2 0
    حزب الله پیروز است . اسرائیل نابود هست . آینده ای نه چندان دور اوضاع به هیچ وجه بنفع اسرائیل نخواهد بود . و در حصار خود غرق خواهد شد . علیرغم تلاش های و هزینه های بسیاری که شد . چیزی که باطل است باطل خواهد بود علیرغم بزک و دوزک و جنگ و ترور و زور و ظلم . اکنون این مقاومت ریشه دار مردمی هست که با دست خالی شروع کرد و روز بروز تقویت شد و غلیرغم بی مهری ها دول حتی اسلامی توانست زخمی بر پیکر گنده بتصویر کشیده شده پیروز جنگ شش روزه علیه ارتش اعراب بنشاند که این خوب شدنی نیست و ضعف در وجود اسرائل بروز کرده و نشان داد اگر همتی بدون عوامل مزدور باشد میشود راحت تر او را از پا در آورد . تمام امید صهیونیزم به نا آگاهی و توجه مردم به زرق و برق و تجملات دنیائی هست . مثل اینجا کویته ناشی از همین چیزهاست . ساختمان های بلند دبی و بازارها و اجناس لوکس و از طرفی سختی دادن بعضی که وقتی میرن امثال دبی را ببینند حسرت ببرند که چرا ما نباید اینگونه زندگی کنیم . اینجاست که فکر را اسیر خود میکنند با خواستن تجملات . هر چی داری بده بهت میدم . حتی عزتت را . اما انقلاب ایران فصلی نو در نظام بین الملل رقم زده که دنیای استکبار وحشت زده با هر اقدامی سعی در مقابله تا کنون نموده اند که همه خبر از روند تاریخی آن دارند . این باوری که ایران در مردم جهان نه منطقه تاثیر گذاشته موجب اثراتی بمراتب دارای ارزش حتی مادی که توسط دشمن بر ما تا کنون تحمیل شده بر خودشان وارد شده و بامید خدا بسیار بیشتر خواهد بود . چون انقلاب با فطرت انسان آزاده سر وکار داره و هر قدم موفقیت ایران و کشور و گروههای حامی ایران موفقیت خودشان میدانند و اکنو دشمن آمریکائی شمشیر را از رو بسته و با ترور حاج قاسم و آخریش مزاحمت هواپیماهاش در سوریه و آنطرف بمباران اهداف در سوریه و عراق تنها امید آخر را ورود خودشان میبینند چون گروههای بظاهر اسلامی حتی کاری ازشان ساخته نبوده . الحمدالله اینجا اینقدر توان داره که دشمن هراس داره نکنه درگیری پیش بیاد که عاقبتش براشون روشن نیست . پس علیرغم هیاهوی بیخودی واقعا در این زمان و وقایع مربوط به آمریکا و اسرائیل که در تنهاترین زمان خود بسر میبرند. و ملت ها دیگر حاضر نیستند بخاطر آنها هزینه بپردازند . نگران هستند که از کجا ضربه میخورند . پایداری من و شما و مردم لبنان و سوریه و یمن و عراق و دیگر جاها ان شاالله
  • ابوعلى IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    والله كه من حال ميكنم وقتى اسم حزب الله مياد اگه اسراييل. ترسيده و داره خودشو خراب ميكنه بخاطر اينه كه حزب الله رهبرى به تمام معنا مرد داره كه حرفش حرفشه و هيچكاه بلوف نميزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس