کد خبر 1099230
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران گفت: بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰ درصد قبلی، امکان فروش ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد سهام عدالت فراهم می شود.

به گزارش مشرق، حسن قالیباف اصل افزود: براساس آیین نامه سهام عدالت که شنبه نهایی شد و برای ابلاغ به مراجع ذیربط به امضای اعضای شورای عالی بورس رسید، مقرر شد کسانی که روش مستقیم را در آزاد سازی سهام عدالت انتخاب کردند بتوانند بعد از عید غدیرخم علاوه بر 30 درصد قبلی، برای 30 درصد دیگر و در مجموع 60 درصد، حق فروش داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

رییس سازمان بورس گفت: در روش غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت که شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در آن دخیل هستند، پذیرش این شرکت‌ها از اواسط مرداد در بورس تهران آغاز می‌شود و آن‌ها نیز بعد از عید غدیر می‌توانند در مجموع 60 درصد سهام خود را به فروش برسانند.

وی همچنین اظهار داشت: در جلسه شنبه مقرر شد سهام شرکت‌های سرمایه گذاری استانی بازار گردانی شود تا قیمت آن‌ها کمتر از 98 درصد خالص ارزش دارایی‌های شرکت‌های سرمایه گذاری در بورس یا همان (NAV) نباشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    10 0
    لعنت بهتون اومد با این سهام فروختنتون نصفش رو که بانکا دزدیدن نصف روهم سی تومن سی تومن ریختن حساب اصلا معلوم نشد چیشدشما نگین سی درصد قابل فروختن شد بگین سی درصد دیگه قابل دزدیدن شد
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
      5 2
      عزیز دل به شما درست اطلاع رسانی نکردن. اینکه کم کم واریز میشه به خاطر اینه که شما وکالت میدید به کارگزاری و کارگزاری براتون هروقت و هرمقدار از سهام قابل واگذاریتون فروش رفت میریزه به حسابتون. امکان فروش یکجای سهام تو این روش وجود نداره. بهتر صبر کنید تا کامل آزاد بشه و خودتونون بتونید کامل مدیریتش کنید و معامله ش کنید. اینجور حیف میشه.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    4 0
    اینجور فایده نداره باید آزاد بشه بره تو پرتفوی. بشه خود شخص معامله کنه بفروشه هر کاریش خواست بکنه
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    اقا سهام من هنوز به حسابم نریختن چه جوری30 درصد بقیه را می خواهند ازاد کنند
  • محمد IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    آقای قالیباف اصلا از فروش وتعداد افرادی که دریافتی داشتن خبر داری من از کارگزاری تجارت 8خرداد حضوری فروختم ولی تا کنون الباقی پول واریز نشده اصلأ زیر ساخت های شما مشکل وفرسوده است پس لطفاً اگر سری اولیها را تسویه نکنید واقعاً مشکلات را زیاد ومردم را سرکار واذیت می کنید خدا هیچ وقت راضی نیست بندگانش مورد تمسخر توهین شما قرار بگیرند وامروز وفردا تا کنون شده 2ماه و خیلی‌ها مثل من هستند. به رسانه ها سری هم بزن. زودتر پول مردم را از بایکوت داراورید مردم گرفتارن
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    2 0
    دم دولت تدبیر و امید گرم که این سهامو بهمون داد.
  • امیرمیرزایی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    باسلام دورودبرشرف شما واقعامردم درشرایط سختی هستن بدادمردم برسید
  • محمود کریمی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    آخه ما نفهمیدیم کل مبلغ ۳۰%چقدر است دمتون گرم خوب ملت رو پیوندیم الهی خیر نبینین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس