کد خبر 1098996
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
دوناروما: بستن بازوبند کاپیتانی میلان باعث افتخارم است

دروازه‌بان تیم فوتبال میلان از اینکه بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته به خود افتخار می‌کند و معتقد است روسونری در مسیر درستی قرار دارد.

به گزارش مشرق، جان‌لوئیجی دوناروما که بامداد امروز (شنبه) در تساوی یک-یک خانگی میلان مقابل آتالانتا در چارچوب هفته سی‌وششم سری A ایتالیا، بازوبند کاپیتانی روسونری را به بازو بست، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، گفت: ما می‌دانستیم که با تیمی فوق‌العاده روبه‌رو می‌شویم. می‌خواستیم به هر قیمتی که شده به پیروزی برسیم، اما در کل همه چیز به خوبی پیش رفت. حالا ما تیمی مستحکم‌تر هستیم که می‌دانیم باید دقیقا چه کار کنیم و به خوبی خودمان را برای بازی‌ها آماده می‌کنیم. ما کارمان را به خوبی انجام دادیم و جای تأسف دارد که دو امتیاز این بازی را از دست دادیم.  

بیشتر بخوانید:

میلان به‌دنبال تمدید با دوناروما

وی همچنین درباره رسیدن بازوبند کاپیتانی به وی در غیاب آلسیو رومانیولی که مصدوم است، اظهار داشت: برای رومانیولی متأسف شدم، کسی که دوست و کاپیتانی فوق‌العاده است. امیدوارم آلسیو هر چه زودتر به جمع ما بازگردد، اما بستن بازوبند کاپیتانی میلان باعث افتخارم است.

دورنارومای 21 ساله درباره مهار پنالتی مالینوفسکی در دقیقه 26 نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه موفق شدم پنالتی آتالانتا را مهار کنم. هدف ما به پایان بردن فصل در رده پنجم جدول است و هر نتیجه‌ای که در بازی رم مقابل فیورنتینا رقم بخورد، ما تا پای مرگ خواهیم جنگید. باید منتظر بمانیم و ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد، ما دو فینال دیگر در پیش داریم و باید در هر دو بازی به پیروزی برسیم تا رتبه پنجم را از آن خود کنیم.

میلان 60 امتیازی در حال حاضر با یک بازی بیشتر در رده ششم و پشت‌سر رم 61 امتیازی قرار دارد. شاگردان استفانو پیولی در بازی بعدی‌ خود باید چهارشنبه شب در خانه سامپدوریا به میدان بروند و در بازی پایانی خود در فصل جاری هم یکشنبه هفته آینده در سن‌سیرو از کالیاری پذیرایی خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس