کد خبر 1098918
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
صحبت‌های فیگو درباره خیانت قرن

هافبک سابق رئال مادرید در یک مصاحبه درباره انتقالش از بارسلونا به رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش مشرق، از امضای قرارداد لوییس فیگو با رئال مادرید همیشه در بارسلونا به عنوان یک خیانت یاد می شود. ۲۰ سال از آن اتفاق گذشت و رسانه های کاتالانی این انتقال را خیانت قرن نامیدند. به همین مناسبت سایت آس یک مصاحبه اختصاصی با ستاره سابقش انجام داد و هافبک بازنششته پرتغالی درباره اتفاق های آن دوران و شرایط فعلی رئال مادرید صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

دلیل جدایی‌ فیگو از بارسلونا

او گفت: زمان زیادی گذشته است. تابستان بزرگی بود به خاطر هزینه هایی که صرف نقل و انتقالات شد. البته این ارقام حال حاضر مضحک نظر می رسند اما ۲۰ سال پیش پول زیادی بود. امضای قراردادم یک تغییر مسیر در تعصب فوتبال اسپانیا بود. پیش از آن هرگز چنین اتفاقی رخ نداده بود. می توانست شروع یک مادرید مدرن باشد. دوران فوق العاده ای را سپری کردم. در کنارم بازیکنان خوب زیادی حضور داشتند و موفق بودم. 

فیگو در ادامه اظهار کرد: من در یورو بودم و فصل خوبی را پشت سر گذاشته بودم. در مادرید انتخابات بود و در بارسلونا هم. مدیربرنامه ام با من تماس گرفت و گفت که باشگاه لاتزیو علاقه مند به پرداخت مبلغ بند آزاد سازی ام است. همچنین رئال مادرید دوست دارد با من قرارداد امضا کند. به حرف های مدیر برنامه ام گوش دادم اما اهمیت زیادی به آن ندادم. پیشنهاد ها را به اطلاع مدیر بارسا رساندم. آن ها نیز حرف من را جدی نگرفتند. 

هافبک بازنشسته پرتغالی که هرگز از تصمیمش پشیمان نیست گفت: با وجود این که تابستان خیلی سختی بود به خاطر تمام فشارهایی که به خاطر اعلام جدایی ام از بارسا وجود داشت هرگز از امضای قرارداد با مادرید پشیمان نشدم. 

او در مورد دلیل جدایی اش گفت: زمانی که در جایی کار می کنید و برایتان ارزش قائل نیستند و آن را می گویید به نظر می رسد کله شقی باشد اما این موضوع تا جایی جدی شد که من را به یک تصمیم وا داشت. 

هافبک سابق رئال مادرید در مورد قبول سمت در این باشگاه اظهار کرد: نمی توانم بگویم پاسخم مثبت خواهد بود یا منفی.

فیگو به مربیگری زین الدین زیدان در مادرید اشاره کرد و گفت: ابتدا شگفت زده شدم اما اکنون می دانم که توانایی هدایت تیمی همچون مادرید را دارد. 

هافبک بازنشسته به تمجید از کیلیان ام‌باپه پرداخت و اظهار کرد: او یکی از بهترین های جهان است. استعداد دارد و در حال پیشرفت است. در تیمی حضور دارد که از لحاظ اقتصادی خیلی قدرتمند است و نمی دانم مادرید بتواند با مهاجم فرانسوی قرارداد امضا کند یا نه. 

فیگو درباره تیم هایی که بازی هایشان را می پسندد گفت: لیورپول را خیلی دوست دارم. مادرید هم زمانی که پیروز می شود و منسجم است. نحوه بازی بارسلونا را می پسندم. در مجموع تیم هایی را که تهاجمی بازی می کنند و لحظه های فوق العاده ای بر جای می گذارند  دوست دارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس