کد خبر 1098714
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
گفت و شنود

از همین حالا گفته باشیم وقتی موشک‌های ما به مراکز نظامی آمریکا شلیک می‌شوند هدفشان این است که از نزدیک ببینند نظامیان آمریکایی در کشور دیگران دارند چه غلطی می‌کنند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: «بیل اوربان» سخنگوی مرکز فرماندهی آمریکا در منطقه -سنتکام- گفته است پرواز دو جنگنده اف ۱۵ آمریکا برای شناسایی بصری هواپیمای ایرانی از نزدیک بوده است!

گفتم: اولاً جنگنده‌های اف ۱۵ می‌توانند از فاصله ده‌ها کیلومتری هدف خود را تشخیص بدهند. ثانیاً، شناسایی یک هواپیمای مسافربری از نزدیک چه اطلاعات ویژه‌ای درپی داشته است؟! و ثالثاً، آسمان سوریه چه ربطی به آمریکا دارد؟!

گفت: یک غلطی کرده‌اند و می‌دانند که تعرض آنها از سوی ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند و حالا دارند عذر و بهانه می‌آورند! اسرائیل هم از ترس انتقام ایران، بلافاصله اعلام کرد که کار ما نبوده است!

گفتم: چیزی که عوض دارد گله ندارد! از همین حالا گفته باشیم وقتی موشک‌های ما به مراکز نظامی آمریکا شلیک می‌شوند هدفشان این است که از نزدیک ببینند نظامیان آمریکایی در کشور دیگران دارند چه غلطی می‌کنند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    14 1
    باسلام.عجب! واقعا اگر پاسخ با موشک داده بشه،بسیار عالیه.. فقط به موشک ها بگید،با رعایت قوانین بین المللی! و حرفه ای و اصولی! زمان برخورد به پایگاه ها امریکا فرود بیان! .. تا مشکلی پیش نیاد..مثل دفعه قبل 120 تا 140 نفر رو با رعایت قوانین بین الملل(قوانین امریکا!)، نابود کنند.مهم قانون بین الملل! که باید رعایت بشه.!
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    10 1
    آفرین صد درصد عوض داره گله نداره البته عوض شو بچه های سپاه می دن از دولت توقعی نداریم
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    3 0
    :) :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس