کد خبر 1098683
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
رئیسی نمایه

رئیس قوه قضاییه از مقابله دستگاه قضایی هرمزگان با شناورهای غیرقانونی و صید ترال قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ارتباط تصویری با رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: قاچاق خنجری بر نظام تولید است؛ قاطع با آن برخورد کنید.

وی از دادگستری هرمزگان برای تشکیل مجتمع ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اقدامات صورت گرفته برای خدمت‌رسانی بهتر و توزیع عدالت در همه مناطق بویژه مناطق محروم استان هرمزگان قدردانی کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: اینکه پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان هرمزگان به روز هست آرزوی ما برای همه استان هاست.

بیشتر بخوانید:

عدالت باید به موقع اجرا شود تا مردم راضی شوند

وی از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه خواست موضوع تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه قضایی استان هرمزگان را حل کند.

رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به برخورد قاطع دادگستری استان با شناورهای غیرقانونی و صیدهای غیرمجاز گفت: سپاه، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط ۹۰ قایق، لنج و کشتی صید غیرقانونی و ترال را توقیف کردند.

علی صالحی افزود: مردم منطقه از مقابله با شناورهای غیرقانونی و صید ترال خرسند هستند.

صالحی در ادامه از تدوین نظام‌نامه پرورش میگو در هرمزگان و همچنین ساماندهی بازارهای فروش ماهی به عنوان دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان نام برد.

علی صالحی اجرای ۱۳ مصوبه سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان از جمله راه اندازی فوری مجتمع قضایی ویژه مبارزه باقاچاق کالا و ارز در استان را از دیگر دستاوردهای دستگاه قضایی هرمزگان برشمرد.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: پارسال ۹۰ پرونده قاچاق کلان و سازمان یافته درشعب بازپرسی و ۶۸ پرونده نیز در دادگاه انقلاب مورد رسیدگی قرارگرفت.

صالحی از تعیین تکلیف فوری ۱۲ پرونده قاچاق کلان خبر داد و افزود: تنها دریک فقره رقمی بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جزای نقدی دریافت شده است.

صالحی گفت: برخی مدیران دستگاه‌های متخلف از جمله گمرک و شهرداری درجریان مبارزه با مفاسد اداری بازداشت وحکم جلب برایشان صادر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس