کد خبر 1098432
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
سرمربی پارس جنوبی: مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، گفت: برنامه‌ای برای دیدار با استقلال نداریم و به همین خاطر تمرین را تعطیل کردیم و برای روز مسابقه هم به جم نمی‌رویم.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پارس‌ جنوبی‌ جم که در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و با تساوی بدون گل پایان یافت اظهار کرد: همین که در این بازی مهم، بازنده نبودیم خدا را شاکر هستم.

وی افزود: پیکان نمایش خوبی در این مسابقه داشت و کسب یک امتیاز از این دیدار سخت، به نفع ما بود.

بیشتر بخوانید:

نامه عجیب فدراسیون به پارس جنوبی +سند

پورموسی در پاسخ به این سوال که برای کسب تساوی به میدان آمده بودند، افزود: تعویض‌های ما هجومی بود و همین نشان می‌دهد برای برد وارد میدان شدیم.  

سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: به طور قطع، مسابقه آسانی نبود و حکم فینال را برای ما داشت و همین که جایگاه خودمان را حفظ کردیم، خوب است.

سرمربی پارس جنوبی جم همچنین درباره دیدار معوقه این تیم مقابل استقلال تهران، گفت: برنامه‌ای برای این دیدار نداریم زیرا کمیته استیناف تا پنجم مرداد به ما فرصت داده مدارک خود را ارائه کنیم. بر همین اساس تمرینات را تعطیل کردیم و خودمان را برای بازی با شاهین بوشهر در یازدهم مرداد آماده می‌کنیم و تا آن زمان هم تمرینات ما در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طبق قانون باید مسابقه معوقه حداقل بعد از هفته ۲۷ مشخص می‌شد و این اجحاف در حق تیم ماست که با این فشردگی و خستگی، بخواهیم مسابقه بدهیم. این وقفه برای استراحت تیم هاست نه اینکه ما با استراحت کمتری برای دیدار فینال‌گونه با شاهین آماده شویم.

پورموسی تاکید کرد: تمرین را تعطیل کردیم و برای بازی هم به جم نخواهیم رفت.

پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده روز دوشنبه ۶ مرداد پارس جنوبی باید در شهر جم به مصاف استقلال تهران برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس