کد خبر 1098346
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
گل‌محمدی: در غیاب ۸ بازیکن به مصاف نفت می‌رویم/ فکر بازیکنانم بزرگ است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی سخت مقابل نفت‌ مسجدسلیمان هشت بازیکن‌مان را در اختیار نداریم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردای این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم. هیچ‌کدام از بازی‌ها آسان نیست و تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. برای این بازی هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و می‌خواهیم مثل همیشه برای کسب سه امتیاز به میدان برویم.

بیشتر بخوانید:

الدحیل خواستار جذب ستاره پرسپولیس

وی ادامه داد: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است که از کادر فنی خوبی هم بهره می‌برد. بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم. ضمن اینکه در هوای گرم خوزستان قطعاً کار سختی داریم و باید باهوش و با تمرکز بالا بازی کنیم.

گل‌محمدی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نداریم و مهدی ترابی هم در بازی قبل از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. علاوه بر این دو محمد نادری هم به بازی فردا نمی‌رسد. امید عالیشاه و وحید امیری نیز تازه به تمرینات اضافه شده‌اند. این در حالی است که اوساگونا را خیلی وقت است در اختیار نداریم و انصاری و ربیع‌خواه هم که مدت‌هاست مصدوم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به احتمال فراوان در این هفته قهرمانی سرخپوشان مسجل می‌شود، گفت: ما هفته گذشته برد مهمی مقابل فولاد به دست آوردیم که در راه قهرمانی بسیار تأثیرگذار بود. فردا هم فقط روی کار خودمان تمرکز و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. این تیم از ابتدای فصل خیلی زحمت کشیده و با همه کمبودها و مشکلات ساخته است. حق تیم ما قهرمانی است. فکر بازیکنانم بزرگ است و انگیزه زیادی هم داریم. از هواداران هم می‌خواهیم که ما را دعا کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس