کد خبر 1097961
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
فکری: دیدار استقلال و نساجی، تقابلی خانوادگی است

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: دیدار استقال و نساجی تقابلی خانوادگی است و نساجی چه بازی را ببرد و چه ببازد من خوشحال خواهم شد.

به گزارش مشرق، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: در این دیدار جای بزرگان استقلال مانند منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و دیگر بزرگان استقلال خالی است زیرا آنها سالیان سال در استقلال حرص و جوش خوردند و الان زمان آن رسیده بود تا بیایند و بنشینند و بازی تیم شاگردانشان را تماشا کنند.

وی افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم که در چهار بازی گذشته عملکرد خوبی داشتند و امتیازات خوبی را کسب کردند. روزی که من به نساجی آمدم هدف این بود که حداقل امتیازات را بگیریم تا بتوانیم خودمان را در لیگ حفظ کنیم اما از چهار بازی ۸ امتیاز گرفتیم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کردیم. امیدواریم در مسابقات باقی‌مانده امتیازات لازم را بگیریم تا نساجی مشکلی برای بقا نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

طلسم یازده‌ساله استقلال بالاخره می‌شکند؟

سرمربی تیم فوتبال نساجی اضافه کرد: دیدار ما با استقلال خانوادگی است. هرنتیجه‌ای که این دیدار رقم بخورد، برای شخص من خوشحال‌کننده خواهد بود. امیدوار هستم مشکل خاصی به وجود نیاید و بازی خوبی را شاهد باشیم. اگر ببازیم یا ببریم، من برنده بازی هستم. در مجموع امیدوارم در مسائل اخلاقی اتفاق خاصی رخ ندهد و خانواده نساجی و استقلال از این مساله خوشحال باشند.

وی در مورد اینکه نساجی در چند دیدار خود تا پایان فصل بای در خارج از زمین خود بازی کند، اضافه کرد: از چهار دیدار گذشته، ما سه دیدار را خارج از خانه انجام دادیم. با توجه به اینکه هواداران نمی‌توانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند، در تمام مسابقات شرایط به نحوی است که تیم‌ها در زمین خود بازی می‌کنند و زمین خودی و حریف چندان فرقی ندارد. در مسابقات خیلی از جو بازی را هواداران تغییر می‌دهند و تاثیر زیادی دارند اما در غیاب آنها میزبانی و میهمانی تاثیر چندانی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد غیبت بازیکنانش در این دیدار گفت: چند بازیکن مصدوم داریم و آنها در بازی‌های قبلی هم نبودند. بازیکنان‌مان انگیزه خوبی دارند و کمک زیادی به ما کردند. امیدوارم بازیکنانم در بازی فردا هم شرایط خوبی را تجربه کنند.

فکری در مورد اینکه چند پیشکسوت استقلال در حال حاضر در لیگ مربیگری می‌کنند، گفت: جای خوشحالی دارد که از باشگاه استقلال چند بازیکن در لیگ مربیگری می‌کنند. این بیانگر این است که استقلال فضایی را به وجود می‌آورد که بازیکنانش مربی هم شوند. این مسابقات هم بهانه‌ای می‌شود تا دیداری با هم‌بازیان سابق داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس