کد خبر 1097938
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
مورد عجیب بازیهای تراکتور و شهرخودرو (عکس)

در حالی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته در مشهد، شهر خودرو به مصاف تراکتور خواهد رفت که در ادوار لیگ برتر این دو تیم یک آمار جالب توجه به ثبت رسانده اند.

به گزارش مشرق، از زمانی لیگ برتری شدن پدیده (شهر خودرو) هفت سال می‌گذرد و این تیم در 13 دوئل لیگ برتری مقابل تراکتور آذربایجان به میدان رفته است؛ شاید اما حساس‌ترین دوئل آن‌ها فرداشب در ورزشگاه امام رضا مشهد رقم بخورد جایی که هر دو تیم برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و می‌خواهند با یک برد به اصطلاح شش امتیازی خود را به منطقه سبز سهمیه آسیایی برسانند و جایگاه‌شان را تثبیت نمایند.

یک مورد عجیب در ادوار رقابت‌های این دو تیم مدعی سهمیه آسیایی لیگ نوزدهم به چشم می‌آید؛ هیچگاه با دو سرمربی مشترک دیدار رفت و برگشت آن‌ها برگزار نشده است و در لیگ جاری نیز این اتفاق مجددا تکرار شد. در دیدار رفت یحیی گل محمدی سکان هدایت شهر خودرو را برعهده داشت و ساکت الهامی روی نیمکت تراکتور بود که در یادگار امام، شاگردان ساکت موفق به برتری سه گله شدند.

برای دیدار فرداشب (پنجشنبه) اما روی نیمکت مشهدی‌ها دیگر خبری از یحیی گل محمدی نیست و قرار است ارنج شهر خودرو را سهراب بختیاری زاده چینش کند؛ هر چند ساکت همچنان سرمربی تراکتوری‌هاست اما تغییر گل محمدی باعث شده تا همچنان طلسم برگزاری دو دیدار متوالی با سرمربیان مشترک در تاریخچه دوئل‌های شهر خودرو و تراکتور به ثبت برسد.

در طول 13 دیدار برگزار شده میان شهر خودرو و تراکتور مربیان زیادی روی نیمکت دو تیم نشسته‌اند؛ برای تراکتور تونی اولیویرا، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل محمدی، مجتبی حسینی، ارطغرل ساغلام، جان توشاک، محمد تقوی، ژرژ لیکنز و ساکت الهامی و برای شهر خودرو (پدیده) نیز، علیرضا مرزبان، محمدرضا مهاجری، یحیی گل محمدی و سهراب بختیاری زاده.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس