سردار سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس کمیته امداد گزارشی را از عملکرد مجموعه‌های تحت امر خود به کمیسیون اجتماعی ارائه کردند و بنا بر این شد تا نمایندگان حمایت‌های لازم را از اردوهای جهادی بسیج داشته باشند.

به گزارش مشرق، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی را از عملکرد این سازمان در کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد اردوهای جهادی این سازمان عنوان کرد که این اردوها با حداقل هزینه‌ها و با بیشترین عملکرد همراه است و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: سردار سلیمانی گزارشی را از دیگر فعالیت‌های بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و... ارائه کرد و بنا شد تا نمایندگان حمایت‌های لازم را از اردوهای جهادی بسیج داشته باشند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه رئیس کمیته امداد نیز گزارشی را از اقدامات این نهاد در حوزه کمک‌رسانی به سالمندان، سرپرستان خانوار و دیگر محرومین ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان در جلسه امروز بر این نکته تأکید کردند که باید کمیته امداد در جهت خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش خود گام بردارد و ضمن خودکفا کردن این خانواده‌ها، افراد و خانواده‌های جدیدی را تحت پوشش خود درآورد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: اعضای کمیسیون بر این نکته تأکید داشتند که خودکفایی به این معنا نباشد که تنها یک وام خوداشتغالی پرداخت و یا این که یک شغل موقت ایجاد شود، بلکه باید یک شغل پایدار برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌های امداد ایجاد شود تا آنها بتوانند روی پای خود بایستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس