کد خبر 1097427
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
فیلم| آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع بزرگ کشاورزی در نیوجرسی

منابع خبری آمریکا با انتشار تصاویری از آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع کشاورزی در شهر «پیلسگروو» ایالت نیوجرسی خبر داده‌اند که با گذشت ساعت‌ها از آغاز آن، هنوز مهار نشده است.

به گزارش مشرق، در پی وقوع آتش‌سوزی عظیم در یک مجتمع کشاورزی در شهر «پیلسگروو» در شهرستان «سیلم» ایالت نیوجرسی آمریکا آتش‌نشانان از روز دوشنبه به وقت محلی در تلاش برای خاموش کردن آن بوده‌اند.

آتش در ساعت ۸ شب به وقت محلی در «جاده سیمیتری» آغاز شد و دست‌کم تاکنون یک ساختمان به طور کامل تخریب شده است. چند آژانس آتش‌نشانی به طور همزمان در حال تلاش برای مهار آتش هستند.

بیشتر بخوایند:

به گزارش شبکه «ان‌بی‌سی»، هنوز جزئیاتی درباره علت این حریق که به نظر از کنترل خارج شده در دست نیست و مقامات درباره تلفات انسانی و دامی آن هم خبری منتشر نکرده‌اند.

اخبار مربوط به این آتش‌سوزی، بعد از حوادث مشابه در دیگر نقاط آمریکا منتشر شده است. منابع خبری بامداد شنبه از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در ایالت جورجیا خبر دادند. پایگاه خبری AJC گزارش داد یک کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی  «هارتسفیلد-جکسون» (فرودگاه آتلانتا) در جنوب ایالت جورجیا دچار حریق شد. 

پیش از این هم منابع خبری گزارش داده بودند نیروگاه برق شهر «ویتفیلد» در ایالت «ایندیانا» دچار آتش‌سوزی شده است. این اتفاق عصر پنجشنبه به وقت محلی رخ داد.

انفجار دیگر صبح پنجشنبه در کارخانه فولاد «آرسلورمیتال» در شهر «برنز هربور»، واقع در ایالت «ایندیانا» گزارش شد.  قبل‌تر از این رویدادها هم کشتی آبی-خاکی «یواس‌اس بونهام ریچارد» دچار حریق شد و به مدت ۴ روز در آتش سوخت. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    5 2
    بلایی سرشون بیارید تا مثل سگ به پارس کردن بیفتن و بگن تحریم ها رو برمیداریم ففط اینکار رو نکنید
  • احمد IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    1 3
    خودتون سر شوخی رو باز کردید. پاسخ کلوخ انداز، سنگ است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس