کد خبر 1097385
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
۵ خوان سرسخت مقابل شهرخودرو/ کار سخت نماینده مشهد برای کسب سهمیه

شکست برابر پارس جنوبی کار شهرخودرو را برای صعود مجدد به لیگ قهرمانان آسیا را سخت‌تر از گذشته کرد و حالا آن‌ها برای صعود به آسیا نیاز به چیزی شبیه یک معجزه دارند.

به گزارش مشرق، شهرخودرو در هفته بیست و پنجم با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پارس جنوبی شد که نه وضعیت خوبی در جدول دارد و نه روند آماده‌سازی مناسبی را برای بازگشت به لیگ پشت سر گذاشته بود. نتیجه‌ای که باعث شد شاگردان بختیاری‌زاده فرصت دوم شدن را از دست بدهند و هم نسبت به سایر رقبا عقب‌تر بیافتند. شاید این تیم با سپاهان بازی داشته باشد اما بازی‌های سخت‌تری را نسبت به رقیب اصفهانی خود در ۵ هفته پایانی دارد.

اگر مبنا بر این گذاشته شود که هم استقلال و هم فولاد تمام امتیازات را در بازی‌های عقب‌افتاده خود بگیرند، شهرخودرو به رده ششم سقوط خواهد کرد و آن هم در حالی که باید در این ۵ هفته به مصاف رقبای اصلی خود در کورس کسب سهمیه آسیا برود. آن‌ها در این ۵ هفته باید برابر تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال، سپاهان و نساجی به میدان بروند که به نظر می‌رسد بختیاری‌زاده کار سختی برای صعود دوباره تیم به آسیا داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

استقلال و تراکتور؛ مدعیان خوشبخت

البته وضعیت امروز شهرخودرو را می‌توان گردن خود آن‌ها انداخت و گل به خودی‌های مالک این باشگاه تاثیر به سزایی در این اتفاقات داشت. پس از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا، حمیداوی با زنوزی همسو شد تا مانع از پیگیری مجدد لیگ شود و حتی تمرینات تیمش نیز به همین علت دیر آغاز شد. البته این حاشیه‌سازی با همکاری کرونا همراه شد تا مربی خارجی دیر به تمرینات اضافه شود و مهاجم اوکراینی نیز هنوز به ایران نرسد. وجود نداشتن همکاری در کادر فنی قبلی شهرخودرو و ناهماهنگی سرآسیایی و کوزین باعث به وجود آمدن اختلاف سلیقه‌ای کوچک در بین آن‌ها شده بود.

دخالت مالک در ترکیب و مسائل فنی باعث شد تا این تیم بیش از پیش به حاشیه رود و با استعفای جنجالی سرآسیایی، شهرخودرو در آستانه دیداری مهم با پارس جنوبی بدون سرمربی شود و نتیجه‌اش هم شد که شهرخودرو نسبت به سایر مدعیان عقب بیافتد. یک دست بودن و همدل بودن نماینده مشهد در فصل عقب این تیم را برای اولین بار به آسیا رساند و همین همدل نبودن امسال باعث شده تا آن‌ها حالا عقب‌تر از سایر مدعیان باشند. حالا شهرخودرو ۵ خوان سرسخت را مقابل خود دارد و باید دید بالاخره همکاری و همدلی دوباره بین اعضای این باشگاه صورت خواهد گرفت یا خیر.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس