کد خبر 1097310
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
نقشه

یک مقام ارشد نیروهای حشد شعبی عراق از افزایش شمار شهدای انفجار تروریستی در شمال دیالی عراق خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المعلومه، احمد التمیمی از فرماندهان ارشد نیروهای مردمی عراق (حشد شعبی) اطلاع داد که شمار شهدای انفجار «بابلان» واقع در شمال شرق دیالی عراق به پنج نفر افزایش پیدا کرده است.

وی در گفتگو با المعلومه گفت: درپی انفجار یک بمب در منطقه بابلان در نزدیکی منطقه المقدادیه (۴۵ کیلومتری شمال شرق بعقوبه) یک شهروند دیگر هم از میان مجروحان  به شمار شهدای این بمبگذاری افزوده شده است.البته وضعیت یک مجروح دیگر هم وخیم گزارش است.

بیشتر بخوانید:

شهادت و مجروحیت ۶ عضو حشدالشعبی در یک انفجار +عکس

التمیمی گفت: انفجار بمب میان گردانهای حشد شعبی در حالی صورت گرفته که به تازگی موفقیت های جدیدی در پاکسازی مناطقی از دیالی انجام شده بود. خون شهدای حشد شعبی فدای امنیت و ثبات عراق است. بمبگذاری های انجام شده توسط داعش نشان می دهد که این گروهک تروریستی به دنبال توقف روند بازگشت غیرنظامیان عراقی به منازلشان است.

خبر دیگر اینکه حشد شعبی از به هلاکت رساندن اعضای گروه تروریستی خبر داد که فرمانده لشکر چهارم پلیس فدرال را ترور کرده بودند.

این گروه تروریستی در شمال شرق شهر سامرا متلاشی شده  است، این گروه تروریستی پیشتر طی یک عملیات ترور علی اللامی از فرماندهان نیروهای پلیس عراق را به شهادت رسانده بود.

براساس گزارش منابع خبری نیروهای مردمی عراق (حشد شعبی) لشکر ۳۱۳ حشد شعبی موفق شده با اجرای یک عملیات پاکسازی در شمال شرق سامرا این گروه تروریستی را متلاشی کنند.

در ادامه این ‎گزارش آمده است که اجساد تروریست های به هلاکت رسیده برای تشخیص هویت به مسئولان پزشکی قانونی آن ناحیه سپرده شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس