شیخ احمد کافی

مرحوم شیخ احمد کافی از روحانیان و خطیبان معروف پیش از انقلاب بود. سخنرانی‌های وی معمولاً بسیار پرشور بود و هنوز هم طرفداران خود را دارد .

به گزارش مشرق،  برنامه «به خانه برمی گردیم» همزمان با سالروز فوت سخنران و واعظ مشهور ،شیخ احمد کافی امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه معطوف این شخصیت دینی خواهد بود و از مخاطبان برنامه به صورت مسابقه پیامکی مهم ترین ویژگی آن مرحوم پرسیده می شود.

برنامه «به خانه برمی گردیم» همزمان با سالروز فوت سخنران و واعظ مشهور ،شیخ احمد کافی امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه معطوف این شخصیت دینی خواهد بود و از مخاطبان برنامه به صورت مسابقه پیامکی مهم ترین ویژگی آن مرحوم پرسیده می شود.
 مسابقه پیامکی برنامه «به خانه برمی گردیم» یکی از بخش های جذاب و پرمخاطب این برنامه است که هر روز متناسب با مناسبت ها و رویدادها و موضوعات برنامه طراحی می شود و در برخی روزها تا بیش از ۵۰ هزار نفر در آن شرکت می‌کنند .

بیشتر بخوانید:

روایت زندگی شهید ابومنتظر در مستند "رویای حاتم"


مرحوم شیخ احمد کافی از روحانیان و خطیبان معروف پیش از انقلاب بود. سخنرانی‌های وی معمولاً بسیار پرشور بود و هنوز هم طرفداران خود را دارد .

علاوه بر سخنرانی های پرشور و آموزنده وی ، تاسیس مهدیه در تهران و بیش از بیست شهر دیگر از یادگارهای ماندگار وی است.


مرحوم کافی در سحرگاه جمعه ۳۰ تیرماه ۱۳۵۷ مصادف با نیمه شعبان ۱۳۹۸ قمری بر اثر تصادف رانندگی به شکل مرموزی که به احتمال زیاد سوی قصد از سوی رژیم پهلوی بود از دنیا رفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس